تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داستان قسمت آخر سریال هسل سریال مادر و تمام قسمت ها

سریال هسل سریال مادر

داستان قسمت آخر سریال هسل سریال مادر و تمام قسمت های سریال هسل سریال مادر

ملک دختری کوچک هست که در خانواده هیچکس به او توجه نمی کند او در خانه ای که ناپدری به او ظلم میکند بزرگ شده است و مادرش از روی فقر رو به کار در میخانه های ترکیه میکند ملک دختری تنهاست که فقط تنها همدم او یاد پدرش و خرگوشی هست که با او بازی میکند.
سریال هسل سریال مادر

روزی بین اون و ناپدری و مادرش اتفاقاتی می افتد که ملک دیگر راهی جز ترک خانه ندارد و باید به دنبال علاقه و چیز هایی که دوست دارد برود و در دیگر موضوع سریال فردی به نام زینب با بازی جانسو دره حضور دارد او از دانشگاهی که درخواست کار داده پذیرفته میشود و کار مورد علاقش را پیدا میکند ولی لحظه ای تمام برنامه هایش بهم میخورد و میفهمد که زندگی فقط برنامه ها نیستبلکه زندگی عبارت از اتفاق هاست او در یک جریان و اتفاق با ملک دختر تنها و بیچاره آشنا میشود و حالا زندگی این دو فرد تنها به هم گره میخورد ملک و زینب حالا چه چیزهایی در سر دارند برای دوری از ظلم ها و تنهایی ها و ملک برای دوری از ناپدری و مادرش با زینب که خود دختر تنهایی بوده فرار میکند و در ادامه داستان درام با بازیگران خاص و حرفه ای خود ادامه پیدا میکند ….

داستان قسمت آخر سریال هسل سریال مادر و تمام قسمت ها

خلاصه داستان قسمت آخر سریال دست سرنوشت

سریال کافی | خلاصه داستان قسمت آخر و تمام قسمت های سریال کافی

سریال پاتریکس داستان قسمت آخر و تمام قسمت های

عکس های بازیگران سریال کافی عکس آیلین و عکس یکتا در سریال کافی

سریال ماه پیکر | تصاویر و داستان قسمت اخر سریال ماه پیکر 

سریال دختران آفتاب قسمت آخر و داستان تمام قسمت های سریال دختران آفتاب

سریال عشق اجاره ای قسمت آخر و داستان تمام قسمت های عشق اجاره ای

خلاصه داستان قسمت آخر سریال ترانه زندگی Hayat Sarkisi

سریال عشق بی پایان خلاصه داستان قسمت آخر سریال عشق بی پایان

سریال گوزل خلاصه داستان قسمت آخر گوزل

عکس بازیگران سریال هسل یا سریال مادر anne




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داستان قسمت آخر سریال هسل سریال مادر و تمام قسمت ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..