تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود انیمیشن بچه رئیس The Boss Baby 2017

دانلود انیمیشن دوبله فارسی The Boss Baby 2017

دانلود انیمیشن دوبله بچه رئیس

دانلود انیمیشن دوبله بچه رئیس با کیفیت عالی و حجم کم

کیفیت HDCAM (پرده) قرار گرفت

دانلود انیمیشن بچه رئیس The Boss Baby 2017

دانلود انیمیشن دوبله فارسی بچه رئیس

دانلود رایگان انیمیشن دوبله بچه رئیس با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن دوبله جدید بچه رئیس با کیفیت 1080P ,720P ,480

مشخصات انیمیشن :
ژانر : انیمیشن | کمدی
محصول : 2017 آمریکا
امتیاز : 10/6.1
کیفیت: BluRay 720p
کارگردان : Tom McGrath

بازیگران: Alec Baldwin, Steve Buscemi, Jimmy Kimmel

خلاصه داستان :

انیمیشن بچه رئیس داستان زندگی خود را زمانی که یک پسر بچه ی 7 ساله بود تعریف می کند . او به نحوی نسبت به زندگی برادر خود که آدم متشخص می باشد حسادت می کند . هنگامی که او از یک ماموریت نزد آغوش پر محبت پدر و مادر خود باز می گردد در مورد توطئه مخفی رئیس کمپانی Puppy که شرکتی در مورد تجارت سگ می باشد اطلاعات کسب می کند . در این توطعه ی بزرگ رد پای برادرش نیز دیده می شود . این عامل باعث دور شدن هر دو برادر از یکدیگر می شود ولی آنها در تلاش هستند تا ثابت کنند ماهیت عشق به گونه ای نیست که در جهان هستی از بین برود . هر دو باید با یکدیگر متحد شوند تا پدر و مادر خود را نجات دهند و ثبات را به هستی بازگردانند .

دانلود تریلر انیمیشن بچه رئیس: دانلود

لینک کوتاه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود انیمیشن بچه رئیس The Boss Baby 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..