تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر خوش مهدی تاج به پرسپولیسی‌ها برای جشن قهرمانی!

مهدی تاج گفت بر خلاف عرف رایج ، اگر پرسپولیس زودتر قهرمان شود ، در تهران کاپ قهرمانی اش را می‌گیرد.

درحالی که هنوز 4 هفته تا پایان لیگ مانده ، قرمزهای پایتخت برای قهرمان شدن تقریبا یک تساوی می خواهند. آنها که بازی آخرشان خارج از تهران و در مشهد و برابر سیاه جامگان است ، خیلی دوست دارند بعد از یک دهه در تهران جشن قهرمانی را بگیرند.

قبلا سازمان لیگ اعلام کرده بود جام را مثل همه دنیا در باز ی آخر لیگ به تیم قهرمان می دهند اما مهدی تاج در جمع خبرنگاران گفت:«اگر قهرمانی پرسپولیس در این یکی ، دو هفته مشخص شود ، ترتیبی می دهیم که در بازی تهران شان و در ورزشگاه آزادی جام قهرمانی به این تیم داده شود.»

پرسپولیس بعد از بازی با ماشین سازی در تبریز ، دو بازی در ورزشگاه آزادی دارد و باید دید کی قهرمانی را مسجل می کنند و چه روزی را باشگاه برای جشن قهرمانی شان مشخص می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر خوش مهدی تاج به پرسپولیسی‌ها برای جشن قهرمانی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..