تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین مسجد یونان ماه آینده افتتاح خواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر،مدیر پروژه ساخت نخستین مسجد یونان از اتمام کار ساخت ساختمان این مسجد تا ماه آینده میلادی خبر داد.

مسجد مذکور که در حقیقت بزرگترین دستاورد مسلمانان جامعه یونان به حساب می آید در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و در دو طبقه طراحی و ساخته شده است.

این مسجد بدون مناره ظرفیت پذیرایی از ۳۵۰ نمازگزار را خواهد داشته و زمین آن پیشتر متعلق به یک پایگاه نظامی دریایی واقع در منطقه وتانیکوس شهر آتن بوده است.

هزینه ساخت این مسجد ۸۸۷ هزار یورو برآورد شده که توسط مسلمانان یونان جمع آورده و پرداخت شده است.

گفتنی است مسلمانان یونان سالها برای داشتم مسجدی در یونان تلاش کرده و به مبارزه مدنی پرداختند. وجود آخرین مسجد در یونان به زمان امپراطوری عثمانی بازگشته و پس از آن دیگر اجازه ساخت مسجد در این کشور داده نشده است.

یونان از آخرین کشورهای اروپایی بدون مسجد به حساب می آمد.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین مسجد یونان ماه آینده افتتاح خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..