تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آنتونی هاپکینز از نبوغ کارگردان Transformers در عرصه فیلمسازی می‌گوید

آنتونی هاپکینز از نبوغ کارگردان Transformers در عرصه فیلمسازی می‌گوید

مایکل بِی (کارگردان امریکایی) درست مانند تمامی فیلمسازان مطرح جهان، طرفداران و منتقدان خاص خود را دارد. از قضا یکی از اسطوره‌های دنیای سینما، طرفدار پر و پاقرص او به حساب می‌‎آید. به تازگی، آنتونی هاپکینز (بازیگر کهنه‌کار بریتانیایی) که در جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های «تبدیل شوندگان» (Transformers) حضور دارد، توضیحاتی را در مورد مایکل بی و سبک فیلمسازی منحصربفرد او ارائه کرده است که در ادامه این مطلب به آن خواهیم پرداخت. با تک‌شات همراه باشید.

 

آنتونی هاپکینز در مصاحبه با وب سایت Yahoo Movies از مایکل بِی به عنوان یک نابغه یاد کرده است. او در ادامه صحبت‌های خود در مورد این فیلمساز امریکایی چنین می‌گوید:

 

مایکل هم ‌تراز با فیلمسازان مطرحی همچون الیور استون و مارتین اسکورسیزی است. همه این افراد از کارنامه حرفه‌ای درخشانی برخوردار هستند. من معتقدم که مایکل به حیطه کاری خود کاملاً اِشراف دارد.

 

این جملات ستایش‌آمیز را هنرپیشه سرشناسی به زبان می‌آورد که سابقه همکاری با فیلمسازان بزرگی همچون ریدلی اسکات، دیوید لینچ و فرانسیس فورد کاپولا را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

 

مایکل بِی از ابتدای فعالیت در عرصه فیلمسازی بعنوان کارگردانی تفرقه انداز شناخته شده است. برخی منتقدان، سبک فیلمسازی پرزرق و برق او را مردود دانسته‌‎اند، اما سایر منتقدان، توانایی این کارگردان ۵۲ ساله در خلق صحنه‌های اکشن انفجاری را مورد ستایش قرار داده‌اند.

 

در ابتدا ممکن است که اظهار نظر آنتونی هاپکینز در مورد مایکل بِی، در نگاه بسیاری از طرفداران سینما مسخره و غیرمنطقی به نظر برسد. اما هر چقدر که بیشتر فکر می‌کنیم به این نتیجه می‌رسیم که این اظهارات با واقعیت انطباق دارد. شاید فیلم‌های مایکل بِی به اندازه فیلم‌های کارگردان‌هایی همچون اسپیلبرگ و اسکورسیزی احساس برانگیز نباشند، اما باید اعتراف کنیم که این کارگردان امریکایی در به تصویر کشیدن سکانس‌های اکشن بر روی پرده نقره‌ای سینما، عملکردی درخشان را از خود به نمایش گذاشته است.

 

جدیدترین فیلم اکشنِ مایکل بِی با عنوان «تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه» (Transformers: The Last Knight)، در تاریخ ۲۳ ژوئن (۲ تیر) امسال در سینماهای امریکا اکران خواهد شد. ناگفته نماند که مارک والبرگ، آنتونی هاپکینز، جاش دوهامل و جان گودمن در نقش شخصیت‌های اصلی این فیلم بازی می‌کنند.

Michael Bay Photo
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آنتونی هاپکینز از نبوغ کارگردان Transformers در عرصه فیلمسازی می‌گوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..