تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کتابخانه ملی میزبان وزیر فرهنگ اسلواکی/ مبادله اطلاعات و اسناد تاریخی در دستور کار

یکشنبه، 20 فروردین 1396 ساعت 15:262017-04-09سياسي

وزیر فرهنگ جمهوری اسلواکی ضمن بازدید از بخش های مختلف سازمان اسناد و کتابخانه ملی، با رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، مارک مداریچ وزیر فرهنگ جمهوری اسلواکی در صدر هیاتی پس از بازدید از بخش های مختلف سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران دیدار کرد.

در این دیدار دو طرف بر مبادله اطلاعات و اسناد تاریخی، رقمی کردن اسناد مهم کتابخانه ملی ایران و اسلواکی و تبادل اسناد ملی و همکاری های فنی در زمینه های کتابداری و مدیریت اسناد تاکید کردند.

رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در این دیدار ضمن ابراز امیدواری بر گشایش روابط فرهنگی برای شناخت دو ملت ایران و اسلواکی، تصریح کرد: آماده این هستیم تا ضمن انجام همکاری های فنی، در زمینه های مختلف فرهنگی با کشور اسلواکی به مساعی و تبادل نظر بپردازیم.

او با برشمردن پیشینه غنی تاریخی ایران و تلاش ایرانیان جهت حفظ و نگهداری از آثار تاریخی و مکتوب کشور علاقه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران را به همکاری در زمینه های مختلف پژوهشی فرهنگی با موسسات فرهنگی اسلواکی اعلام کرد.

بروجردی مشارکت ایران در نمایشگاه تصویرگری کودک در براتیسلاوا را مصداقی از همکاری های دو کشور عنوان کرده و آن را زمینه ساز آشنایی دو مل�




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کتابخانه ملی میزبان وزیر فرهنگ اسلواکی/ مبادله اطلاعات و اسناد تاریخی در دستور کار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..