تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منافع ملی ما 3 هزار کیلومتر آن طرف مرزها است/ حضور نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد و بین‌المللی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ امیر دریادار دوم حسین آزاد فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در حاشیه سفر به شهرستان لامرد بیان کرد: اگر هماوردی همچون هشت سال دفاع مقدس روی دهد مطمئن هستیم که نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی، بهتر از آن نسل حضور می یابند.

 
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی داشته و خواهد داشت و یکی از دستاوردهای آن نظام جمهوری اسلامی است افزود: زمانی می‌توانیم به آرمان‌های امام خمینی (ره) دست پیدا کنیم که این نظام را تعالی ببخشیم و از سوی دیگر زمانی می‌توانیم به دیدگاه‌های ظرفیت‌ساز رهبر معظم انقلاب برسیم و دست پیدا کنیم که این نظام مقتدر و پابرجا باشد.
 
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در راهپیمایی اربعین حسینی 20 میلیون جمعیت با شور و شعور حضور پیدا می‌کنند و بیشترین میانگین سنی از کشورمان که در کربلای معلی حضور می یابند نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی هستند.
 
آزاد با بیان اینکه جوانان دیروز نگاه اعتقادی و دینی داشتند اما جوانان امروز نگاه ریشه‌دار دارند افزود: برای حفاظت آن ها در برابر تهاجم نرم دشمن باید یادواره‌های شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت همواره ترویج شود تا بستر رشد فرهنگ ایمانی، دینی و اعتقادی در کشور پابرجا بماند.
 
این مقام نظامی در ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: امروز جامعه جوان بخاطر تهاجم فرهنگی نیازمند یادواره‌های شهدا است و باید تداوم این یادواره‌ها زیاد باشد زیرا عرصه تهاجم فرهنگی با سرعت بسیار زیادی در حال حرکت است و اگرچه فعالان فرهنگی کارهای زیادی انجام می‌دهند اما تهاجم دشمن هم سنگین است و راه مقابله با آن، زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت و ایمان‌محوری در خانواده‌ها است.
 
وی در مورد حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آب‌های آزاد و بین‌المللی گفت: امروز ناوگروه 45 نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از اینکه در حوزه شمال اقیانوس هند حضور یافت، در خلیج عدن و باب المندب نیز در حال طی مسیر است و در چند روز آینده در یکی از بنادر کشورهای همسایه پهلو می‌گیرد.
 
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: اگر در زمان هشت سال دفاع مقدس، دفاع از منابع و منافع ملی در یک جا بود اما امروز منافع ملی ما 3 هزار کیلومتر آن طرف مرزها است و فرزندان ملت ایران در نیروی دریایی، فرسنگ‌ها دورتر از مرزها در حال دفاع از کیان کشور هستند.

انتهای پیام/ن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منافع ملی ما 3 هزار کیلومتر آن طرف مرزها است/ حضور نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد و بین‌المللی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..