تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی دادستان های جدید کلاله و گالیکش

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ رئیس کل دادگستری گلستان در این مراسم گفت: مطالبه گری از وظایف دستگاه قضایی است.

هاشمیان افزود: رویکرد دستگاه قضایی، پیشگیری از وقوع جرم است و دادستان ها نیز به عنوان مدعی العموم باید حقوق جامعه را از دستگاه های اجرایی مطالبه کنند.

وی ادامه داد: کاهش 20 هزار پرونده ورودی به محاکم ، کاهش جرایم مهم استان مانند دعوا ، توهین و تخریب اموال دیگران و مشارکت فعال مردم و دستگاه ها برای مقابله با تغییر کاربری غیر مجاز زمین های کشاورزی و منابع طبیعی از دستاوردهای دستگاه های اجرایی با دستگاه قضایی استان بود.

هاشمیان اضافه کرد: دستگاه قضایی در انتخابات پیش رو آمادگی برخورد قانونی با هر گونه تخلف و جرم انتخاباتی را دارد.

رئیس کل دادگستری گلستان حکم دادستانی این شهرستان ها را امروز به علی خانی و عباس عرب ابلاغ کرد.

روز گذشته هم رئیس کل دادگستری حسن نجفی را به دادستانی آق قلا و علی رضا مزیدی را به دادستانی بندرترکمن منصوب کرد.

 

 

 

 

 انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی دادستان های جدید کلاله و گالیکش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..