تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منصوب شدن اعضای هیئت بازرسی برانتخابات شهرستان قم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛هیئت بازرسی بر انتخابات شهرستان قم بر اساس احکام صادره از سوی رئیس  هیئت بازرسی استان اعضای هیئت بازرسی شهرستان قم طی احکام جداگانه‌ای آقایان احمد زارع قمشه به‌عنوان رئیس و آقای ذبیح اله عبدالهی به‌عنوان دبیر هیئت و آقای رضا رحمتی به‌عنوان عضو هیئت بازرسی بر انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان قم منصوب شدند .
 
هیئت بازرسی بر انتخابات بر اساس قانون وظیفه کنترل و بازرسی جریان انتخابات و حصول اطمینان از انجام صحیح،دقیق و به‌موقع وظایف قانونی توسط عوامل اجرایی را دارند و همچنین پایش ،کنترل تخلفات ،اخبار و اطلاعات انتخابات و ارسال گزارش‌های لازم به هیئت بازرسی استان و هیئت  بازرسی وزارت کشور را عهده‌دار هستند .
 

ضمناً دبیرخانه هیئت بازرسی بر انتخابات شهرستان  فعالیت خود را به‌منظور لزوم مشارکت مردم در برگزاری هرچه بهتر انتخابات آغاز کرده ،شهروندان گرامی هرگونه شکایات و انتقادات خود را به این دبیرخانه که در فرمانداری قم استقرار دارند، منعکس و یا با شماره تلفن 37750019 و نمابر شماره 37750014 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منصوب شدن اعضای هیئت بازرسی برانتخابات شهرستان قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..