تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن پدران آسمانی همزمان با سراسر کشور در قزوین برگزار می‌شود

ساعت: 15:52 منتشر شده در مورخ: 1396/01/19 شناسه خبر: 1078724

دبیر ستاد دیدار با پدران آسمانی استان قزوین گفت: جشن پدران آسمانی همزمان با سراسر کشور و با سخنرانی حجت‌الاسلام سرلک در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی فرجی، در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به برگزاری جشن پدران آسمانی اظهار کرد: ماهیت و محتوای این برنامه حماسی است و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برپا می‌شود. 


وی در ادامه درگذشت آیت‌الله باریک‌بین نماینده سابق ولی فقیه در استان قزوین را تسلیت گفت و افزود: به احتمال زیاد مراسم تشییع این عالم بزرگوار فردا صبح برگزار خواهد شد که با برنامه پدران آسمانی که برای 20 فروردین ماه ساعت 15:30 دقیقه برنامه‌ریزی شده است تداخل نخواهد داشت؛ اما در صورت جابه‌جایی برنامه تشییع، قطع‌یقین روال برگزاری یادواره پدران آسمانی نیز تغییر خواهد کرد. 

دبیر ستاد دیدار با پدران آسمانی استان قزوین با بیان اینکه جشن پدران آسمانی همزمان با میلاد امام علی(ع) در سراسر کشور برگزار می‌شود، عنوان کرد: این برنامه در قزوین در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد. 

فرجی اضافه کرد: حجت‌الاسلام سرلک از کارشناسان برنامه تلویزیونی سمت خدا از سخنرانان ویژه این مراسم خواهند بود البته مداحی عبدالله باقری و اجرای نماهنگ حماسی گروه ناشنوایان استان نیز از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای جشن پدران آسمانی است. 


وی خاطرنشان کرد: طبق روال هر ساله شهدایی که تاریخ ولادت یا شهادتشان مصادف با میلاد امام علی(ع) بوده و یا نامشان از القاب امیرمومنان(ع) باشد به عنوان شهید شاخص انتخاب شده و در یادواره پدران آسمانی از خانواده آن‌ها تقدیر می‌شود. 

دبیر ستاد دیدار با پدران آسمانی استان قزوین تصریح کرد: در پایان برنامه پدران آسمانی به مناسبت 13 رجب به قید قرعه به 13 نفر از شرکت‌کنندگان هدایای نفیسی اهدا خواهد شد و در ادامه 2 نفر از فرزندان کارآفرین موفق شهدا نیز تقدیر به عمل می‌آید. 

فرجی با بیان اینکه جشن پدران آسمانی نخستین بار در مشهد مقدس از سال 85 به صورت سراسری برگزار می‌شود، ابراز کرد: متولی برگزاری این برنامه خود فرزندان شهدا هستند و از عموم مردم دعوت می‌کنیم در این برنامه خودجوش شرکت کنند چراکه برای قدم نهادن در راه شهدا ابتدا باید یاد و خاطره آن‌ها را گرامی بداریم. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن پدران آسمانی همزمان با سراسر کشور در قزوین برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..