تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگاه‌های دولتی به مناسبت ارتحال آیت الله باریک بین تعطیل شدند

ساعت: 15:47 منتشر شده در مورخ: 1396/01/19 شناسه خبر: 1078665

استاندار قزوین با صدور اطلاعیه ای به مناسبت ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله باریک بین فردا یکشنبه 20 فروردین، دستگاه های دولتی را تعطیل اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، فریدون همتی استاندار قزوین با صدور اطلاعیه ای  خطاب به مدیران دستگاه های دولتی به مناسبت ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله باریک بین فردا یکشنبه ۲۰۰ فروردین، دستگاه های دولتی را تعطیل اعلام کرد.

در بخشی از اطلاعیه استاندار قزوین آمده است: رحلت عالم ربانی  ،  روحانی مجاهد  و متقی،یار صدیق امام و رهبری مرحوم مغفور آیت‌الله آقای حاج شیخ هادی باریک بین رحمت‌الله‌علیه  نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین  ضایعه ای بزرگ و جبران ناپذیر برای استان ولایتمدار و شهید پرور قزوین می باشد.

استاندار در ادامه آورده است: لذا به پاس قدردانی از خدمات  خالصانه و مجاهدت های آن فقیه مبارز و تشییع باشکوه  پیکر مطهر آن عالم وارسته کلیه دستگاه های دولتی استان به استثنای دستگاه های خدمات رسان  فردا یکشنبه مورخ ۲۰/۱/۹۶  تعطیل  اعلام می گردد و از عموم مدیران  و کارکنان محترم دستگاه های دولتی انتظار می رود همراه و همگام با عموم  مردم شهیدپرور ولایتمدار استان در تشییع و خاکسپاری پیکرآن عالم متقی و فقید سعید حضور باشکوه   داشته باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگاه‌های دولتی به مناسبت ارتحال آیت الله باریک بین تعطیل شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..