تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳۰۷میلیون ریال در طرح خیرین مدرسه ساز ماهنشان جمع آوری و هزینه شده است/۴۲ باب مدرسه در ماهنشان نیاز مبرم برای تعمیر و بازسازی دارد

ساعت: 14:33 منتشر شده در مورخ: 1396/01/20 شناسه خبر: 1079515

مسئول مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان ماهنشان گفت: خیران مدرسه ساز در سال گذشته ۳۰۷ میلیون ریال برای ساخت تعمیر و بهسازی و نگهداری مدارس و فضاهای آموزشی کمک کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «منصور ملکی نژاد» امروز در گفت و گو با خبرنگار شمیم ماهنشان اظهار داشت:مبالغ جمع آوری شده از سوی خیرین برای امورات عمرانی مدارس، تعمیرات جزئی، لوله کشی آب، تعمیرات سرویس بهداشتی، رنگ آمیزی و فعالیت های فوق برنامه هزینه شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۲۰نفر از فرهنگیان به صورت ثابت و ماهانه از حقوق های خود در امر مدرسه سازی مشارکت می کنند،افزود: فرهنگیان شاغل و بازنشسته با طرح خیرین مدرسه‌ساز فرهنگیان ، به‌طور داوطلبانه مبلغی از حقوق خود را اهدا کرده‌اند که به صورت ثابت و ماهانه مبلغ ۱۰ میلیون ریال به مجمع خیرین مدرسه ساز کمک می کنند.

مسئول خیرین مدرسه ساز شهرستان ماهنشان گفت: با توجه به همه کمک های نقدی و غیر نقدی به این مجمع در سال ۹۵ ، این کمک ها نسبت به سال مشابه ۴۵ درصد رشد داشته است.

ملکی نژاد با اشاره به مهمترین اقدام مجمع خیرین مدرسه ساز اظهار داشت: در سال گذشته انتقال آب شرب سالم و بهداشتی به مدرسه شریعتی در شهر ماهنشان از مهمترین اقدام مجمع خیرین مدرسه ساز است که در کنار این پیمانکار به صورت رایگان و خیرانه کارهای تعمیری و عمرانی را که هزینه آن بیش از ۵میلیون تومان بود انجام داد.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت در امور مدرسه سازی افزود: ۴۲ مورد از مدارس بخش مرکزی ماهنشان نیاز به تعمیر، بازسازی، رنگ آمیزی دارد.

مسئول خیرین مدرسه ساز در ماهنشان گفت: ۲۱۶ مدرسه در کل شهرستان ماهنشان با شش هزار و ۶۸۸ نفر دانش اموز وجود دارد که تعداد ۹۵ آموزشگاه آن در بخش مرکزی ماهنشان با سه هزار و ۷۳۸ نفر دانش اموز قرار دارد که در مقطع ابتدایی و متوسطه دوره اول ۲۱ مورد مدرسه نیاز به تعمیر سرویس بهداشتی، چهار آموزشگاه نیاز به بازسازی سقف و ایزوگام کردن آن دارد.

ملکی نژاد اظهار داشت: در مدارس متوسطه اول هفت مدرسه نیاز به تعمیر سرویس بهداشتی، سه مورد تعمیر سقف و ایزوگام کردن آنها،در مدارس متوسطه دوم چهار مدرسه نیاز به تعمیرات اساسی سیستم گرمایشی و حرارتی و دو مدرسه نیاز به نقاشی و رنگ امیزی دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به کثرت جمعیت و نفرات دانش آموزی روستای ایلی بلاغ یکی از اولویت های مجمع خیرین مدرسه ساز احداث یک باب مدرسه در این روستا است که دانش آموزان در مشکلات و سختی نباشند.

مسئول خیرین مدرسه ساز در ابتدای گفت و گوی خود با بیان اینکه این سنت حسنه مدرسه سازی هر چه بیشتر در فرهنگ مردم عزیز و خوب شهرستان نهادینه شود همان قدر می توان آینده کودکان و نوجوان خود را بهتر از گذشته ساخت، گفت: مهمترین رکن توسعه کشورها توجه و بها دادن به جامعه فرهنگی و توسعه آموزش و پرورش است، چراکه تمامی کشور های پیشرفته توجه ویژه ای به آموزش و پرورش داشتند.

ملکی نژاد از مردم خیر و فرهنگ دوست شهرستان ماهنشان خواست در صورت تمایل کمک های نقدی خود را در این امر خداپسندانه به شماره حساب بانکی 1572962707نزد بانک ملت ماهنشان واریز و فیش مربوطه را مجمع خیرین مدرسه ساز تحویل نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳۰۷میلیون ریال در طرح خیرین مدرسه ساز ماهنشان جمع آوری و هزینه شده است/۴۲ باب مدرسه در ماهنشان نیاز مبرم برای تعمیر و بازسازی دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..