تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدف گذاری تولید 11 هزارو 600 تن انواع آبزیان خوراکی در زنجان/900 هکتار از اراضی رود خانه قزل اوزن به تولید ماهی اختصاص پیدا می کند

ساعت: 11:17 منتشر شده در مورخ: 1396/01/20 شناسه خبر: 1079196

مدیر شیلات استان زنجان به شعار سال اقتصاد مقاومتی-اشتغال و تولید اشاره کرد و گفت: هدف گذاری شیلات استان زنجان برای تولید ماهیان خوراکی 11 هزارو 600 تن ماهی برای سالجاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود صیاد بورانی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه طبق شعار سال زیر ساخت های لازم برای تولید انواع ماهیان خوراکی و زینتی را در استان زنجان دارا هستیم، اظهار کرد: هفت هزار تن انواع ماهیان خوراکی برای نیاز مردم طی سال گذشته در استان زنجان تولید شده است.

وی با اشاره به اینکه برای نیاز مردم استان زنجان هفت هزار تن ماهی خوراکی در استان زنجان تولید شده است، تصریح کرد: معادل هفت هزار تن تولید انواع ماهیان خوراکی در استان زنجان هفت هزار تن دیگر نیز انواع ماهیان خوراکی به هفت استان دیگر صادر شده است.

مدیر شیلات استان زنجان با بیان اینکه طی سال گذشته هفت هزار تن انواع ماهیان خوراکی به سایر استان ها صادر شده است، افزود: ماهیان تولیدی در استان زنجان علاوه بر مصرف در شهرستانها به استانهای تهران، گیلان، مازندران،قزوین،قم،آذربایجان شرقی و البرز صادر شده است.

بورانی با بیان اینکه در بحث شعار سال در مورد اقتصاد مقاومتی شیلات استان زنجان پیشرو است، خاطرنشان کرد: در بحث تولید و اشتغال طی سال جاری برنامه ریزی هایی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در راستای تولید و اشتغال تفاهم نامه ای با شرکت آب منطقه ای زنجان بسته شده است، گفت: 900 هکتار از اراضی حاشیه رودخانه قزل اوزن در راستای تولید و اشتغال مورد استفاده برای پرورش ماهیان خوراکی در استان زنجان قرار خواهد گرفت.

مدیر شیلات استان زنجان با بیان اینکه 900 هکتار از اراضی حاشیه رود خانه قزل اوزن در حوزه استحفاظی آب منطقه ای زنجان قرار دارد، اظهار کرد: رودخانه قزل اوزن در استان زنجان در محدوده شهرستانهای خدابنده، ایجرود، ماهنشان، زنجان و طارم قرار گرفته است.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدف گذاری تولید 11 هزارو 600 تن انواع آبزیان خوراکی در زنجان/900 هکتار از اراضی رود خانه قزل اوزن به تولید ماهی اختصاص پیدا می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..