تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوقطبی انتخابات، دامی برای نیروهای انقلاب

ساعت: 12:31 منتشر شده در مورخ: 1396/01/20 شناسه خبر: 1079228

اما و اگرها در باب نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از سوی جریان ها و عناصر سیاسی رو به پایان است و فضای سیاسی رو به وضوح بیشتری متمایل می شود. ولی هنوز تردیدهایی نیز سپهر سیاسی کشور را در خصوص آمدن یا نیامدن قطعی برخی از رجال سیاسی فرا گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،جبهه مردمی نیروهای انقلاب توانست در مجمع دوم خود که روز پنجشنبه برگزار شد پنج نفر اصلی خود را بشناسد اما اکثر تحلیل گران سیاسی معتقدند که جناب آقای #رئیسی خواهد توانست در صورت قطعی شدن تصمیم وی برای ورود به صحنه ،عنوان نامزد نهایی جمنا را بدست آورد.البته حداد عادل گفته که همه چیز به رای شورای مرکزی مربوط است و هیچ چیز از الان قطعی نیست حتی آقای رئیسی.

ازچند روز پیش و مشخصا از بعد تشکیل مجمع دوم جمنا و رای بالای جناب رئیسی در آن ،حملات رسانه ای با هدف ایجاد تردید در وی و حامیان او افزایش یافته و همچنان رو به تزاید است و از آنجائیکه هنوز موضع صریح و روشنی از سوی ایشان برای حضور در صحنه انتخابات صادر نشده است طرف مقابل همچنان امیدوار است که موفق به سد حضور رئیسی شود.

دلسوزی برای آینده سیاسی رئیسی،سوابق قضایی او و ارتباط با حاکمیت اصلی ترین دستمایه اردوگاه رقیب برای تشویش افکار عمومی است.البته از سویی نیز برخی از اصلاح طلبان در ظاهر از آمدن رئیسی و تبدیل انتخابات این دوره به دوقطبی  رئیسی _ روحانی  استقبال کرده و آن را برای افزایش رای روحانی موثر و مفید می دانند.

آنچه امروز مسئله و مشکله اصلی و دغدغه کابوس وار اصلاح طلبان است نه جمنا هست و نه جلیلی و نه حتی رئیسی .بلکه همانگونه که خودشان بارها به آن اعتراف کرده اند دستان خالی دولت یازدهم در خدمت به مردم و کارنامه غیر قابل دفاع روحانی در اداره کشور است.

روحانی حتی نتوانسته نظر مثبت جریان هایی  که از او در سال ۹۲ حمایت کرده اند را بدست آورد.اصلاح طلبان از او راضی نیستند و این موضوع را مخفی هم نمی کنند اما ازدولت  او به عنوان دوره گذار به روز قدرت نمایی خویش در جمهوری اسلامی یاد می کنند.آنها معتقدند این روحانی هست که در این اوضاع توان کار با حاکمیت را داشته و نظام نیز به او اجازه حضور در چنین سطحی از قدرت را داده است .

هرچند اصلاح طلبان سعی می کنند تابلویی به غیر ازنام روحانی در اردوگاهشان بلند نشود. اما تردیدهای کشنده ریزش رای او در بین آحاد مردم خصوصا طبقه محروم و مستضعف جامعه، خواب شب را از آنان ربوده است.نامزدهای پوششی و یا مخالفت روحانی با نامزدی برخی از دولتی ها را می توان در این راستا ارزیابی کرد. حامیان دولت مطمئن شده اند که نمی توانند در روزهای کم باقی مانده تا انتخابات ،جبران مافات کرده و ایام از دست رفته را برای جلب نظر مردم جبران نمایند پس باید طرحی نو دراندازند.

نیامدن احمدی نژاد پس از توصیه رهبری ،عملا کام دولتی ها را از رویای شیرین دو قطبی سازی «احمدی نژاد- روحانی» تلخ کرد و آنها را خلع سلاح ساخت.اما افراطی های این جماعت سیاسی برای ایجاد انگیزه در بین طرفداران خود برای حمایت ،همچنان بدنبال اجرای سناریوی دوقطبی سازی سیاسی در انتخابات اخیر هستند و بدون آن از هم اکنون حاضرند برای ترس از مرگ خودکشی کنند.

انقلابی ها نباید فرصت اجرای این طرح را به آنان بدهند و در دام خطرناک ایشان بیفتند. رسانه های خارجی که این روزها آتش بیار این دو قطبی ساختگی شده اند با کمک برخی در داخل بدنبال تحقق این طرح خطرناک سیاسی هستند تا آب رفته از جوی #فتنه را بازگردانند.

جبهه انقلاب طرحی روشن برای اداره کشور داشته و به مبانی خط امام از بن دندان معتقدند.ایستادگی رهبری فرزانه انقلاب در برابر زیاده خواهی های نیروهای استکباری را با جان می خرند و مستضعفین و اقشار محروم جامعه را ولی نعمتان حکومت می دانند.

نبایستی رفتار انتخاباتی جبهه انقلاب آتش دوقطبی کارفرمایان انگلیسی- آمریکایی پیمانکاران داخلی خشونت و وحشت تندروها و اصحاب فتنه را شعله ورسازد. با عقلانیت توام با صبر و بصیرت انقلابی می توان از دل این روزهای سخت و سرنوشت ساز ،آینده ای روشن برای مردم و نظام رقم زد. ان شاالله

وحید جلال زاده

 انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوقطبی انتخابات، دامی برای نیروهای انقلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..