تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقیف خودروی سواری با ۲۰ میلیون ریال خلافی در پلدشت

ساعت: 09:35 منتشر شده در مورخ: 1396/01/20 شناسه خبر: 1078800

فرمانده انتظامی پلدشت از توقیف خودروی سواری سمند با خلافی بالای ۲۰ میلیون ریال در پلدشت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آراز سسی، سرهنگ میر حیدر شفیعی گفت:  ماموران انتظامی پلدشت در راستای برخورد با رانندگان و خودروهای خطر آفرین صبح امروز یک دستگاه خودروی سواری سمند را توقیف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی پلدشت هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو که مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کرد، مشکوک شده و درخواست استعلام از مرکز را می کنند.

فرمانده انتظامی پلدشت افزود: در استعلام انجام گرفته از سوابق خودروی توقیفی، مشخص شد این خودرو بالای ۲۰ میلیون ریال خلافی و جریمه پرداخت نشده است که جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ انتقال داده شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقیف خودروی سواری با ۲۰ میلیون ریال خلافی در پلدشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..