تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادرات بیش از ۱۳ هزار راس دام سبک به خارج از استان

ساعت: 15:16 منتشر شده در مورخ: 1396/01/20 شناسه خبر: 1079426

رئیس شبکه دامپزشکی مانه و سملقان گفت: طی سال گذشته ۱۳ هزار و ۸۵۰ راس دام سبک (گوسفند و بز) از مانه و سملقان برای کشتار به خارج از استان صادر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آشخانه، دکتر ابوالفضل احمدی گفت: طی سال گذشته ۱۳ هزار و ۸۵۰ راس دام سبک (گوسفند و بز) از مانه و سملقان برای کشتار به خارج از استان صادر شد.

وی با اعلام این خبر گفت: این تعداد دام به استان های تهران، مازندران و گلستان صادر شد.
احمدی همچنین از صادرات ۳۱ راس دام سنگین از این شهرستان به استان های تهران و خراسان رضوی خبر داد و افزود: ۷ هزار قطعه مرغ زنده صنعتی هم برای کشتار به خراسان رضوی صادر شد.
وی با بیان این که این تعداد از صادرات برای این شهرستان  ۸۵ میلیارد و ۷۳۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان آورده نقدی داشته است، بیان کرد: صادرات دام از شهرستان موجب رونق پرورش دام و ایجاد اشتغال و افزایش سرمایه گذاری در این شهرستان خواهد شد.

انتهای پیام / ز 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادرات بیش از ۱۳ هزار راس دام سبک به خارج از استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..