تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Bulletstorm Full Clip Edition برای PC

کاربران عزیز سلام،

همان طور که مستحضر هستید بازی Bulletstorm Full Clip Edition از قفل Denuvo استفاده می کند. به همین دلیل این بازی احتمال کرک شدن هم دارد و هم ندارد. شاید مثل فیفا ۱۶ حدود ۱سال طول بکشد شاید هم مثل Mass Effect: Andromeda بعد چند هفته کرک شود، شاید هم (خیلی احتمالش کم هست) همین فردا کرک شود!‌ اگر از طرفداران بخش آنلاین بازی Bulletstorm Full Clip Edition هستید یا می خواهید مشترک رسمی باشید و تمامی آپدیت های رسمی بازی + پشتیبانی رسمی استیم را برای خود داشته باشید (مشترک قانونی استیم باشید)، بایستی نسخه سی دی کی رسمی بازی را خریداری کنید که آن نیز موجود می باشد.

دقت کنید که بازی کرک نشده است و در حال حاضر برای اجرای آن نیاز به سی دی کی رسمی بازی دارید. به طور خلاصه می توان گفت:

سی دی کی اوریجینال بازی: نسخه رسمی استیم + قابلیت بازی آنلاین + قابلیت ثبت رسمی بازی به نام شما و اکانت استیم قانونی + دریافت پشتیبانی رسمی از Steam + اطمینان 100% از اجرای بازی (در صورت مناسب بودن سیستم سخت افزاری و نرم افزاری شما) + تمامی امکانات دیگر یک مشترک رسمی بازی Bulletstorm Full Clip Edition

توجه!! پشتیبانی رسمی دانلودها + آموزش نصب کاملا شفاف برای شما پس از خرید ارسال خواهد شد.

—————————————————————————

خرید سی دی کی اوریجینال Bulletstorm Full Clip Edition STANDARD STEAM CD-KEY GLOBAL بازی:

—————————————————————————-

خرید سی دی کی اشتراکی بازی (توضیحات در بالا): به دلیل درخواست پایین، نخواهد داشت!

—————————————————————————-

ایمیل پشتیبانی: downloadha.online [at] gmail.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Bulletstorm Full Clip Edition برای PC»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..