تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلیس برای تأمین امنیت انتخاب پرشور در استان لرستان آمادگی کامل دارد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان لرستان ظهر امروز در جمع کارکنان انتظامی خرم‌آباد از آمادگی کامل پلیس برای تأمین امنیت انتخاب پرشور و با حضور حداکثری مردم در اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد و اظهار داشت: تعامل و همکاری بسیار خوبی بین ستادهای انتخاباتی در سطح استان با پلیس وجود دارد تا با همکاری و تعامل همه سازمان‌ها و نهادهای دخیل در حوزه انتخابات شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور باشیم.

وی با تأکید بر نقش مهم پلیس در حفظ نظم و امنیت جامعه به‌عنوان رکن اصلی هر جامعه افزود: خدمت به مردم  افتخار نیروی انتظامی است، خدمت‌رسانی و تأمین نظم و امنیت از مهم‌ترین اولویت‌های پلیس است و تکریم ارباب‌رجوع، پاسخگویی سریع و درست به مراجعان و رفع مشکلات شهروندان به‌عنوان سه اصل مهم در خدمتگزاری صحیح به مردم است.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به نقش مهم کلانتری و پاسگاه‌ها در رسیدگی به امور و مشکلات مردم عنوان کرد: مردم هنگام بروز مشکلات، کلانتری و پاسگاه‌ها را اولین پناهگاه و مرجع دادخواهی خود می‌دانند و ما باید این قداست را پاس بداریم و از خدمت به مردم که خشنودی و رضای خدا را در پی دارد فروگذار نکنیم.

وی بیان کرد: موفقیت ناجا در سنگر تأمین نظم و امنیت جامعه و ارتقای آرامش عمومی، ریشه در عزت‌نفس، ولایت‌پذیری و اخلاص کارکنان دارد که بازتاب آن را می‌توان در کسب رضایتمندی مردم مشاهده کرد.

قنبری تصریح کرد: رعایت نظم و انضباط از سوی تمامی کارکنان لازم و ضروری است و فرماندهان واحدها نیز باید نسبت به رعایت موضوع انضباط در حوزه کاری خود پیش‌قدم باشند؛ انجام صحیح مأموریت‌ها سبب رضایت مردم از عملکرد پلیس می‌شود و اگر امروز در کشور ایران اسلامی، شاهد امنیت مثال‌زدنی هستیم در اثر توجه به معنویات و علاقه درونی فرزندان این مرزوبوم است.

وی در پایان افزود: پیشگیری و پیش‌بینی مدبرانه رمز موفقیت فرماندهان، مدیران و کارکنان در رونق بخشی سازمان و فرد است که باید با آمادگی، نظم و انضباط، احساس مسئولیت و تلاش مضاعف، ضمن به نمایش گذاشتن اقتدار پلیس، در پی ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضایتمندی آنان باشیم.

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلیس برای تأمین امنیت انتخاب پرشور در استان لرستان آمادگی کامل دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..