تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عامل تهدید پزشک قوچانی به آتش سوزی و تخریب اموالش دستگیر شد

سلامت نیوز:فرمانده انتظامی شهرستان قوچان از شناسایی و دستگیری عامل تهدید به آتش سوزی و تخریب اموال پزشک قوچانی در فضای سایبری خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ، سرهنگ رضا قدمگاهی فرمانده انتظامی شهرستان قوچان در تشریح خبر اظهار کرد: با ارجاع شکوائیه‌ای از سوی مقام قضایی به پلیس فتا مبنی بر تهدید، مزاحمت و سلب آسایش پزشک قوچانی، پرونده‌ای با موضوع مزاحمت و تهدید به تخریب اموال در پلیس فتا تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی پلیس فتا ناجا (www.cyberpolice.ir)،وی افزود: شاکی در اظهارات اولیه خود به کارشناسان پلیس فتا قوچان گفت، مدتی است از سوی فردی ناشناس، در یکی از شبکه‌های اجتماعی، پست‌های تهدیدآمیزی حاوی جابجایی مکان مطب و در غیر این صورت آتش‌سوزی و تخریب اموال دریافت می‌کند.

سرهنگ قدمگاهی ادامه‌داد: با توجه به اظهارات شاکی، رسیدگی به موضوع پرونده توسط کارشناسان پلیس فتا به قید فوریت آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت: کارشناسان در پی بررسی ابعاد موضوع و تحقیقات فنی انجام شده سرنخ‌هایی از عامل ایجاد مزاحمت و تهدید پزشک موصوف، به دست آوردند و با هماهنگی قضایی مظنون را که زنی در شهرستان گرمسار بود شناسایی و جهت ادامه فرآیند رسیدگی به پرونده به پلیس فتا فراخواندند.

سرهنگ قدمگاهی افزود: مظنون که زنی 38 ساله بود در مواجهه با ادله جرم، معترف شد، سیم کارتی که فعل مجرمانه با آن صورت گرفته، اعتباری و متعلق به وی بوده اما در اختیارش نیست که پس از اثبات موضوع، تلاش کارشناسان برای رسیدن به مجرم، مجدداً آغاز و در تحقیقات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته متهم اصلی شناسایی شد.

وی افزود: متهم 41 ساله پس از دستگیری و رویت شواهد غیر قابل انکار جرم خود را پذیرفت و اعتراف کرد، مطب شاکی مجاور مطب پزشکی است که با وی دوست است و از وی خواسته به هر طریق ممکن موجبات جابجایی مکان مطب شاکی را فراهم سازد.

متهم ادامه داد: از همین جهت من با دراختیار داشتن سیم کارتی مجهول الهویه که قبلاً پیدا کرده بودم و نصب نرم افزار شبکه اجتماعی، به صورت ناشناس اقدام به تهدید مزاحمت و سلب آسایش شاکی نمودم و نمی‌دانستم که هر اقدام من در فضای سایبر مستند و بعداً علیه خودم استفاده می‌شود و از ارتکاب این جرم بسیار نادم و پشیمانم.

سرهنگ قدمگاهی اضافه کرد: متهم به همراه مستندات پرونده جهت کسب تکلیف نهایی به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی در ادامه یادآور شد: در نگهداری اموال خود حتی اگر سیم کارتی اعتباری یا هدیه باشد نهایت دقت را بعمل آورده و اگر این سیم کارت در اختیار شما نیست با مراجعه به دفاتر مربوطه، اقدام به سلب مسئولیت نموده تا مانند پرونده فوق گرفتار مشکلات بعدی نشوید.

سرهنگ قدمگاهی ادامه داد: همانطور که ایجاد مزاحمت و سلب آسایش از افراد در فضای واقعی و فیزیکی موجب پیگرد قانونی است در فضای سایبری نیز این قانون صادق بوده و هرگونه ایجاد مزاحمت و توهین سلب آسایش مشمول قانون جرایم رایانه‌ای شده و علاوه بر جریمه نقدی مجازات حبس را در بر خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عامل تهدید پزشک قوچانی به آتش سوزی و تخریب اموالش دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..