تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دادستان کل کشور از «بقایی» و «احمدی نژاد»شکایت نکرده است

یک منبع آگاه در دادستانی کل کشور، شکایت حجت الاسلام محمدجعفر منتظری از احمدی‌نژاد و بقایی را تکذیب کرد.

به گزارش شما نیوز: پس از برگزاری نشست خبری رئیس جمهور سابق،برخی از رسانه‌های غیر رسمی از شکایت دادستان کل کشور از محمود احمدی‌نژاد و حمید بقایی به دلیل تبلیغات زود هنگام انتخاباتی خبر دادند.
یک منبع آگاه در دادستانی کل کشور در این باره به خبرنگار مهر، گفت: دادستان کل کشور از کسی شکایت نداشته و خبر مبنی بر شکایت حجت الاسلام محمدجعفر منتظری از رئیس جمهور سابق و معاون ایشان کذب است.
پیش از این سایت خبری فرارو به نقل از منابع آگاه مدعی شده بود که دادستان کل کشور به اتهام تبلیغ زودهنگام علیه بقایی و احمدی نژاد اعلام جرم کرده است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دادستان کل کشور از «بقایی» و «احمدی نژاد»شکایت نکرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..