تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه خدمات مناسب عامل رضایت شهروندان از خدمات بانک شهر

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اقدامات بانک شهر در ایام نوروز، ارائه خدمات مناسب را عامل رضایت شهروندان از خدمات این بانک دانست.

به گزارش شمانیوز، رضا تقی پور با بیان این مطلب گفت: مسئولان بانک شهر در ایام تعطیلات نوروز تلاش کردند به صورت ۲۴ ساعته به شهروندان خدمات ارائه دهند که این تلاش و همت شبانه روزی جای تقدیر و تشکر دارد.
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اهمیت فعالیت بانک شهر به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک، تصریح کرد: در ایام تعطیل هیچ‌گونه شکایتی از خدمات بانک شهر گزارش نشده است و شهروندان از خدمات این بانک رضایت داشته‌اند که همین موضوع، حاکی از پشتیبانی قدرتمند و ارائه خدمات مناسب به شهروندان بوده است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: ارائه خدمات ۲۴ ساعته به شهروندان، آن‌هم در شرایطی که سایر بانک‌ها تلاش دارند خدمات مشابهی ارائه دهند، کار بسیار سختی است که بانک شهر توانست در ایام نوروز به خوبی آن را به سرانجام برساند.

منبع:مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه خدمات مناسب عامل رضایت شهروندان از خدمات بانک شهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..