تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات و هدف‌گذاری جشنواره جهانی فجر از زبان شادمهر راستین

جزئیات و هدف‌گذاری جشنواره جهانی فجر از زبان شادمهر راستینشادمهر راستین در خصوص برنامه‌ها و جزئیات باشگاه هواداران جشنواره جهانی فیلم فجر به خبرنگار حوزه سینماگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: باشگاه هواداران به این دلیل به وجود آمد تا علاقه‌مندان و کسانی که می‌خواهند از برنامه‌های جشنواره، نمایش فیلم‌ها، کارگاه‌های آموزشی و دیگر برنامه‌های جانبی استفاده کنند، شناسایی شوند. پس از آن یک بانک اطلاعاتی طراحی شود تا ارتباطی دوطرفه به وجود آید. در نتیجه با آگاهی قبل از شروع جشنواره با برنامه‌های مورد علاقه خود آشنا شده و انتخاب می‌کنند.

 
وی افزود: امیدوارم باشگاه بتواند در طول سال به فعالیت خود ادامه دهد و فیلم‌های برگزیده جشنواره را به صورت اکران عمومی برای اعضای خود به نمایش در آورد.
 
وی اضافه کرد: روی این اصل دبیر جشنواره برای ایجاد انگیزه در جهت راه اندازی بانک اطلاعاتی تصمیم گرفت، برای کسانی که از طریق ثبت‌نام بلیط تهیه می‌کنند تا سقف شصت درصد تخفیف دهد. این باعث می‌شود قبل از شروع اکران فیلم‌ها بدانیم چه تعداد بلیط به چه کسانی فروختیم و آیا فیلم ها را می بینند و در نظر خواهی شرکت می کنند. این نوعی ارتباط دوطرفه و مشترک با مخاطبان جشنواره است.
 
راستین عنوان کرد: این مخاطبان عموم نیستند بلکه علاقه مند و پیگیر سینما هستند و در طول سال ها از دستاوردی که در جشنواره داشتند، استفاده می کنند.
 
وی بیان کرد: میرکریمی جشنواره را یک دستاورد فرهنگی برای ایرانی‌ها می‌داند و یک دانشجوی ایرانی در هر رشته‌ای می‌تواند از طریق جشنواره‌های بین‌المللی با جهان، تمدن، فرهنگ‌ها و اقوام مختلف آشنا شود و یک بحث میان رشته‌ای به وجود آید و این مهم است. باشگاه نیز با چنین هدف هایی به وجود آمده و امیدوارم مورد استقبال قرار بگیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات و هدف‌گذاری جشنواره جهانی فجر از زبان شادمهر راستین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..