تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وقتی یک پرستار سنگدل، به تزئین کیک روی می آورد

کد خبر: ۵۱۰۳۱۴

۲۷۱  بازدید

قنادی به نام «کاترین دی» برای تزئین های بسیار خاص کیک شهرت جهانی پیدا کرده است. البته دکور کیک های این خانم نه تنها زیبا نیستند، بلکه بسیار چندش آور و ترسناک هم هستند. اما کاملا واقعی به نظر می رسند و به این لحاظ بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است.

وبسایت روزیاتو - فروغ بیداری: قنادی به نام «کاترین دی» برای تزئین های بسیار خاص کیک شهرت جهانی پیدا کرده است. البته دکور کیک های این خانم نه تنها زیبا نیستند، بلکه بسیار چندش آور و ترسناک هم هستند. اما کاملا واقعی به نظر می رسند و به این لحاظ بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته است.

«دی» به جای الهام گرفتن از زیبایی های طبیعت و استفاده از رنگ های شاد و هوس برانگیز، سوژه های تلخ، خشن و بی رحم که هر روز در محیط کار خود با آن ها سر و کار دارد را برای تزئین شیرینی های خود استفاده می کند.

این خانم یک پرستار است و به دلیل حضور در بیمارستان و دیدن مکرر صحنه های خون آلود و ناراحت کننده در طول روز، انتخاب چنین سوژه هایی توسط وی چندان هم دور از انتظار نیست.

از شما دعوت می کنیم تعدادی از این کیک های ترسناک را در زیر مشاهده کنید.

وقتی یک پرستار سنگدل، به تزئین کیک روی می آورد  وقتی یک پرستار سنگدل، به تزئین کیک روی می آورد  وقتی یک پرستار سنگدل، به تزئین کیک روی می آورد  وقتی یک پرستار سنگدل، به تزئین کیک روی می آورد  وقتی یک پرستار سنگدل، به تزئین کیک روی می آورد  وقتی یک پرستار سنگدل، به تزئین کیک روی می آورد  وقتی یک پرستار سنگدل، به تزئین کیک روی می آورد  وقتی یک پرستار سنگدل، به تزئین کیک روی می آورد  وقتی یک پرستار سنگدل، به تزئین کیک روی می آورد  وقتی یک پرستار سنگدل، به تزئین کیک روی می آورد 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وقتی یک پرستار سنگدل، به تزئین کیک روی می آورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..