تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«حسن روحانی» با «بشار اسد» تلفنی گفت‌وگو کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ریاست جمهوری سوریه امروز یکشنبه در بیانیه‌ای از تماس تلفنی رئیس جمهوری اسلامی ایران با همتای سوری خود خبر داد.

طبق این بیانیه، حسن روحانی در تماس تلفنی با بشار اسد، «تجاوز آمریکا به خاک سوریه را نقض آشکار حاکمیت سوریه و همه قوانین بین‌المللی» دانسته و تأکید کرده که ایران «در جنگ علیه تروریسم، در کنار سوریه ایستاده است». 

رئیس جمهوری ایران در این گفت‌وگو همچنین حمایت خود از همه طرح‌هایی که برای یافتن راهکار مسالمت‌آمیز برای حل بحران سوریه و متوقف کردن خونریزی در این کشور مطرح می‌شود، اعلام کرده است.

در مقابل، بشار اسد با بیان اینکه «آمریکا در محقق کردن هدف خود از این تجاوز شکست خورد» گفت که هدف آمریکا «افزایش دادن روحیه گروههای تروریستی مورد حمایت خودش، پس از پیروزی‌های ارتش سوریه بود».

اسد ضمن بیان اینکه ملت و ارتش سوریه بر «نابود کردن تروریسم در هر گوشه‌ای از خاک سوریه» مصمم هستند، از همتای خود، ملت و سران ایران به دلیل ایستادگی کنار ملت سوریه در مقابل تروریسم، تشکر کرد.

پیش از این تماس تلفنی، صبح امروز یکشنبه، دکتر روحانی انتقادهای شدیدی از اقدام اخیر آمریکا در تعرض به حریم سوریه مطرح کرد. او در سخنرانی به مناسبت «روز ملی فناوری هسته ای» در ایران بشدت حملات موشکی اخیر آمریکا به سوریه به بهانه حادثه شیمیایی در «خان شیخون» ادلب را رد و این حملات را «تجاوز آشکار به حاکمیت یک کشور مستقل» خوانده بود.

انتهای پیام/ص

http://fna.ir/85DYMP



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««حسن روحانی» با «بشار اسد» تلفنی گفت‌وگو کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..