تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا رامین دوبار به دفتر باشگاه پرسپولیس رفت؟

به گزارش افکارنیوز، رامین رضاییان مجبور شد روز گذشته دوبار راهی دفتر علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس بود. این اتفاق برای خیلی از اهالی فوتبال سوال برانگیز بود.  ماجرا اینجاست که رضاییان ظهر دیروز و بدون هماهنگی با مدیران باشگاه، راهی دفتر خیابان سئول شد تا با طاهری وارد جلسه شود اما طاهری دو جلسه مهم در مورد لیگ قهرمانان آسیا و همچنین بلیت فروشی داشت واز این رو، برای چند دقیقه از اتاقش خارج شد و در لابی طبقه چهارم، با رامین ملاقات کرد.  او به رامین گفت که وقتی برای مذاکره و جلسه ندارد. بهتر است در روزهای آینده این جلسه برگزار شود اما پافشاری رضاییان برای روشن شدن تکلیفش باعث شد طاهری به او بگوید فعلا باشگاه را ترک کرده و چند ساعت دیگر برگردد. به همین خاطر رضاییان مجددا عصر دیروز و این بار همزمان با علی پروین به باشگاه رفت و تکلیف خود را روشن کرد. 

گفتنی است هفته قبل در خبری نوشته بودیم که طاهری به رضاییان گفته بود هرگز بدون هماهنگی نباید به دفتر باشگاه مراجعه کند اما این بازیکن عجله زیادی برای جدایی  از جمع سرخپوشان داشت و به همین خاطر، مجبور شد دو بار برای روز شنبه به دفتر طاهری برود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا رامین دوبار به دفتر باشگاه پرسپولیس رفت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..