تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمدجلیل عندلیبی بعد از سالها روی صحنه می رود

محمدجلیل عندلیبی بعد از سالها روی صحنه می رود

فرهنگ > موسیقی - کنسرت موسیقی گروه «مولانا» با آهنگسازی و سرپرستی محمدجلیل عندلیبی و خوانندگی سید رضا کردستانی (نوه سید علی اصغر کردستانی) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از  سالها اولین کنسرت  محمدجلیل عندلیبی به همراه گروه مولانا و با حضور سید رضا کردستانی به عنوان خواننده و  نوازندگان آلبوم میهن (تازه ترین اثر استاد عندلیبی) 25 فروردین ماه ساعت 9 شب در سالن دوهزار نفری شهید آبیدرم در شهرستان سقز به روی صحنه می رود و روز 26 فروردین ماه هم در تالار آربابا شهر بانه هم مهمان مردم هنردوست بانه خواهد بود.

این کنسرت در دو بخش بیات ترک و اصفهان اجرا می شود. پیش درآمد بیات ترک، ساز و آواز، کرشمه و چهارمضراب ارکستری، تصنیف یارغزال، ساز و آواز زردی خزان، تصنیف رزدی خزان، سولو سازی، تصنیف نوروز گل، آواز سکشته و دلکش( دونوازی تار و نی)، تصنیف کردواری، فرود به شور(آثار غم انگیز با شعری از باباطاهر عریان)، تصنیف ای رفیقان(عرفانی در دستگاه شور)، آواز فرود به بیات ترک، شش هشت(دیسان نسیمی بهار) و تصنیف بوتویا در بخش اول برنامه و تصنیف بی قرار(در هوایت بی قرارم ای وطن(باز خوانی بی قرار با صدای شهرام ناظری با تغییر مضمون از عرفانی به وطنی)، آواز همایون گوشه درآمد بیات راجع (بازخوانی آوازهای سید علی اصغر کردستانی)، تصنیف بانگ رباب با شعری از عبدالرحمان وفایی( یک مصرع کردی یک مصرع فارسی)، آواز بیات راجع(ساز و آواز گوشه بیات راجع)، تصنیف سرگشنگان عشق با شعری از عطار نیشابوری، آواز فرود به درآمد اصفهان و تصنیف بازوبند( بازخوانی یکی از تصانیف سیدعلی اصغر کردستانی با تنظیمی جدید در دو ریتم متفاوت) در بخش دوم این اجرا ارائه می شود.

58244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمدجلیل عندلیبی بعد از سالها روی صحنه می رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..