تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره‌برداری از راه‌‌آهن ارومیه- نقده تا تابستان سال جاری

معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌های کشور عنوان کرد؛

بهره‌برداری از راه‌‌آهن ارومیه- نقده تا تابستان سال جاریبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، جبارعلی ذاکری معاون ساخت توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه های حمل و نقل کشور در بازدید از ایستگاه‌های قطار ارومیه و نقده افزود: تاکنون بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای پروژه راه‌آهن مراغه به ارومیه هزینه شده است که مسیر نقده به ارومیه نیز حدود ۳۵۰ میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه ۶ کارخانه تولید و مونتاژ واگن مسافری و باری در حال فعالیت هستند، ادامه داد: هم اکنون تولید و ساخت واگن در کشور در چند کارخانه صورت می‌گیرد و ما تلاش داریم با استفاده از توان و ظرفیت داخلی در افزایش واگن ها پیشرفت داشته باشیم.

ذاکری تصریح کرد: توسعه ریلی کشور از تأکیدات مقام معظم رهبری و جزء ۴ اولویت دولت در برنامه ششم توسعه است و انتظار می رود با توسعه روزافزون و رفع موانع شاهد گسترش حمل و نقل ریلی شویم.

معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌های کشور افزود: همچنین مطالبات پیمانکاران پروژه بعد از حضور نوبخت حل و همه آنها با اعتبارات در ۲ غالب مشارکتی و نقدینگی پرداخت و تسویه خواهد شد.

وی گفت: عملیات ریل گذاری ۱۴ کیلومتر از پروژه نیز از مسیر نقده به اتمام رسیده و امید است، تا پایان فصل بهار تمام مسیر به پایان و شاهد حرکت قطار در ارومیه باشیم.

گفتنی است معاون ساخت و توسعه راه‌آهن، بنادر و فرودگاه‌های کشور تصریح کرد: متوسط ریل گذاری در مسیر روزانه یک کیلومتر بصورت ماشینی و ۳۶۰ متر دستی و تا حدود ۲ کیلومتر در روز نیز قابل افزایش است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره‌برداری از راه‌‌آهن ارومیه- نقده تا تابستان سال جاری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..