تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ناگفته»های بهاری به روایت حافظ ناظری

کد خبر: ۵۱۰۲۳۶

۱۰۲  بازدید

تور کنسرت‌های «ناگفته» با آهنگسازی حافظ ناظری و همراهی استاد شهرام ناظری، اجراهای بهاری خود را در نقاط مختلف کشور از سر می‌گیرد.

خبرگزاری ایسنا: تور کنسرت‌های «ناگفته» با آهنگسازی حافظ ناظری و همراهی استاد شهرام ناظری، اجراهای بهاری خود را در نقاط مختلف کشور از سر می‌گیرد.

«ناگفته»های بهاری به روایت حافظ ناظری

 تور کنسرت‌های «ناگفته» که تا کنون بیش از ۷۰ کنسرت و در مجموع، ۲۰۰ هزار نفر مخاطب داشته است، اجراهای بهاری خود را در نقاط مختلف کشور برگزار می‌کند.

روابط عمومی این کنسرت‌ها اعلام کرد که جدیدترین کنسرت «ناگفته» ٢٩ و ٣٠ فروردین‌ماه، در تالار چیچک شهر «تبریز» روی صحنه خواهد رفت.

شهرهای کرج، اصفهان و رشت نیز در اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ میزبان کنسرت «ناگفته» خواهند بود.

آلبوم «ناگفته» اثری از حافظ ناظری است که در سال ۱۳٩٤ در ایران انتشار یافت و شش هفته متوالی در صدر فروش آثار موسیقی قرار گرفت.

آلبوم «ناگفته» امسال نیز توانست با وجود گذشت بیش از یک سال از زمان انتشارش، جزو پرفروش‌ترین آثار موسیقی سال ٩٥ قرار گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ناگفته»های بهاری به روایت حافظ ناظری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..