تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری عاملان پرتاب ترقه انفجاری به خودروی پلیس راهور مشهد

دستگیری عاملان پرتاب ترقه انفجاری به خودروی پلیس راهور مشهد

قاضی سیدجواد حسینی گفت: عاملان پرتاب ترقه انفجاری به خودروی پلیس راهور مشهد دستگیر شدند.

وی گفت: پرتاب ترقه انفجاری به داخل خودروی پلیس راهور سبب مجروحیت شدید یک سرهنگ پلیس راهور و یک سرباز شد که آن‌ها در شب چهارشنبه آخر سال در بلوار هاشمیه مشهد برای ایجاد نظم رفت و آمد در منطقه حضور داشتند.

حسینی ادامه داد: آن‌ها به دلیل شدت جراحات وارد شده در بیمارستان فارابی مشهد بستری شدند.

معاون دادستان مشهد به رسیدگی این پرونده در شعبه ۲۰۶ بازپرسی ناحیه ۲ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد اشاره کرد و گفت: در این راستا دو متهم ۱۸ و ۳۱ ساله شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این دو متهم مدتی در بازداشت بودند و سپس به صورت موقت با تودیع وثیقه سنگین آزاد شدند، تأکید کرد: همچنان تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و پرونده نیز در حال رسیدگی است.

۴۲۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری عاملان پرتاب ترقه انفجاری به خودروی پلیس راهور مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..