تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخفیف ویژه ایساکو برای خدمت فوری در محل

به مناسبت اعیاد فرخنده ماه رجب طرح خدمت فوری در محل ـ اتوكليك ـ با ٢٠درصد تخفيف ارایه می‌شود.

به گزارش شمانیوز به نقل از ارتباطات ايساكو، ‌شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو مدتی است طرح اتوکلیک را در سطح شهر تهران به منظور صرفه جويي در زمان و هزينه برای مشتریان خود اجرایی کرده است.

در این سرویس که از طریق موبایل اپلیکیشن ایساکو قابل سفارش‌گذاری است، امکان تعويض روغن و فيلترهاي خودرو در هر آدرسی که مشتری درخواست کند، وجود دارد.

در حال حاضر این طرح فقط در شهر تهران اجرا می‌شود و در آینده نزدیک در شهرستان ها نیز قابل دسترسی خواهد بود.
مشتریان می توانند، براي ثبت درخواست سرويس خود، پس از نصب موبايل اپليكيشن ايساكو از طريق لينك‌هاي زير، گزينه «اتوكليك» را انتخاب نمایند و پس از مشخص کردن محل مورد نظر روی نقشه امکان دریافت خدمات را خواهند داشت.

 لينك نصب اپ براي گوشي هاي اندرويد:

https://cafebazaar.ir/app/ir.ikec.isaco/?l=en

 لينك نصب اپ براي گوشي هاي iOS

https://appsto.re/us/GSYFab.i

منبع:ايكوپرس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخفیف ویژه ایساکو برای خدمت فوری در محل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..