تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدا جوان و عکسی پر عشق در یک بوستان +عکس

تاریخ نشر : یکشنبه 20 فروردین 1396 مشاهده : 24 سایر اخبار عکسهای جالب RSS

ویدا جوان صفحه ی اینستاگرام خود را بروزرسانی کرد.

ویدا جوان

ویدا جوان با انتشار عکس زیر نوشت : زندگي بده بستوني بيش نيست... هر چه به دنيا عطا كنيم ، همان به ما برميگردد... عشق عشق مي آفريند و نفرت، نيستي....

بیوگرافی ویدا جوان

ویدا جوان بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر متولد تهران است. ویدا جوان با بازی در سریال زمانه محصول سال ۱۳۹۱ شبکه ۳ سیما در نقش نگار به کارگردانی حسن فتحی به تلویزیون معرفی شد.

ویدا جوان دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری است. وی ایده پرداز، طراح و دانش آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزش های استاد حمید سمندریان می باشد.

ویدا جوان متاهل و نام همسرش ایلا تهرانی است. ویدا جوان در حرکتی عجیب خودش به خواستگاری همسرش ایلا تهرانی رفته و او هم از ذوق زدگی‌اش همان لحظه جواب مثبت داده است. ایلا تهرانی در این باره میگوید راستش را بخواهید آن چیزی که باعث شد من شیفته ویدا شودم و در تصمیم گیری ام برای ازدواج با او مصمم شوم، جسارت و قدرتی بود که در او وجود داشت، چیزی که این روزها کمتر به چشم میخورد.

ویدا جوان درباره نحوه آشنایش با همسرش می گوید: یکی از دوستانم که از علاقه ام به دوبله باخبر بود مرا به استودیو ضبط صدای ایلا برد تا تست دهم. طی همین جلساتی که به آنجا میرفتم و با ایلا صحبت می کردیم به این نتیجه رسیدیم که علایق مشترکمان در رنگها، هنر و مسائل عمیق زندگی بسیار است و حتی پس از ازدواج تفاهم ما دو نفر برای خانواده‌هایمان هم خیلی جالب بود.

جالب است بدانید مهریه ویدا جوان به انتخاب خود او ۷۰۰۰ شاخه گل رز هلندی به رنگ های سفید، قرمز و زرد است.

 چهره ها در شبکه های اجتماعی

اخبار مرتبط:

ویدا جوان و ماجراهای جالب خواستگاری،مهریه و عروسی جالبش!/سبک زندگی و بیوگرافی افرادمشهور(115)

حاشیه‌های شنیدنی ازدواج « ویدا جوان» و همسرش «آیلا تهرانی» + عکس

یک بازیگر دیگر هم مانکن شد! فعالیت ویدا جوان به عنوان مدل تبلیغاتی! + تصاویر

 عکس های جدید و زیبای ویدا جوان بازیگر نقش سارا در سریال شمعدونی

 عکس های جدید و متفاوت ویدا جوان بازیگر سریال شمعدونی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدا جوان و عکسی پر عشق در یک بوستان +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..