تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال عاشقانه و متوقف شدن پخش آن+ علت و جزئیات بیشتر

سریال عاشقانه : منوچهر هادی در تازه ترین پست اینستاگرامی خود از مشکلات مالی سریال شبکه خانگی «عاشقانه» نوشت.

سریال عاشقانه

سریال عاشقانه

منوچهر هادی: فقط شرمنده شما هستیم!

کارگردان «عاشقانه» نوشت:

"احترام شما عزیزان واجبه و حق مسلم شماست که عاشقانه را تا قسمت آخر و منظم سر هفته ببینید . مشکلات مالی در کار بوجود آمده که نمیتوانم باز کنم . تلاش من و عوامل تا رفع مشکلات مالی بی نتیجه خواهد بود . واقعا تاریخ دقیق توزیع پنج به بعد را نمیتوانم بدهم . ما سی جلسه از کارمان باقی مانده و فقط شرمنده شما هستیم . امیدوارم با سعی و همت دوستان در جهت تامین سرمایه مشکلات بزودی رفع شود وبه زودی بتوانیم کار را کلید بزنیم و در نهایت توزیع را آغاز کنیم . بازهم از حمایت و پیگیری شما و علاقتون به ادامه کار ممنونم و شرمنده به خاطر تاخیر . به محض اینکه از تاریخ توزیع مطلع بشم شمارو در جریان خواهم گذاشت ."

سریال عاشقانه

توضیح تهیه کننده «عاشقانه» درباره نوشته منوچهر هادی مبنی بر توقف این سریال

گلستانه تهیه کننده سریال «عاشقانه» درباره آنچه توقف تولید این سریال از سوی منوچهر هادی کارگردان اثر عنوان شده است، بیان کرد: ما حدود ۳۰ جلسه کار داریم که در این ۳۰ جلسه بعضی از صحنه ها و لوکیشن های جزیی کار باید گرفته شود و در کل ۲ قسمت از سریال باقی مانده است.

او ادامه داد: هم اکنون چهار قسمت از سریال توزیع شده و از آنجایی که پخش و توزیع سریال قرار است به صورت هفتگی باشد، نمی خواهیم تاخیری در این امر رخ دهد و توزیع سریال با تاخیر در تولید همراه شود.

این تهیه کننده و کارگردان با اشاره به توزیع قسمت پنجم سریال تصریح کرد: قسمت پنجم تا پایان فروردین ماه توزیع می شود چراکه پروانه نمایش آن هم دریافت شده است و ما منتظریم تا تکلیف تولید مشخص شود که البته در نهایت تا آخر هفته تولید را هم مجددا شروع می کنیم. منتها قسمت پنجم را تا پایان فرودین عرضه می کنیم چون نمی خواهیم بدقول شویم و ترجیح می دهیم اگر تاخیری وجود دارد قبل از پخش هفتگی و منظم کار باشد.

گلستانه در پایان درباره بازخوردهای این سریال عنوان کرد: خدا را شکر تاکنون مخاطبان با ما همراه و همسو شده اند و نسبت نظرات منفی در مقایسه با نظرات مثبت بسیار کمتر است. خوشبختانه با پایان بندی که برای هر قسمت در نظر گرفته ایم مخاطبان اکنون برای قسمت های بعدی لحظه شماری می کنند.

«عاشقانه» مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه داستانش آمده: آرامش ظاهری زندگی چند زوج جوان با ورود یک زن، به هم می ریزد… .

«عاشقانه» با بازی محمدرضا گلزار، ساره بیات، پانته آ بهرام، بهاره کیان افشار، حمیدرضا پگاه، فرزاد فرزین، علیرضا زمانی نسب، حسین یاری، مسعود رایگان و هومن سیدی، سارا رسول زاده مهناز افشار و … جزو آثار پر بازیگر تولیدات شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود.

سینماسینما

اخبار مرتبط:

سریال عاشقانه و حجاب تغییر یافته بازیگران زن معروف در آن!+تصاویر

سلفی شاد ساره بیات و گروه نازنين سريال عاشقانه منهای مهناز افشار و فرزاد فرزین

چرا باید سریال عاشقانه شهرزاد را حتما دید ؟ + تصاویر

بهاره کیان افشار از سریال عاشقانه تا حضور در دو نمایش +عکس

مهناز افشار در عکسی از هومن سیدی در پشت صحنه سریال عاشقانه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال عاشقانه و متوقف شدن پخش آن+ علت و جزئیات بیشتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..