تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خواب آلودگی در فصل بهار، ناشی از چیست؟

خواب آلودگی در بهار را همه تجربه کرده ایم اما آیا این عارضه، بیماری محسوب می شود؟ آیا در اثر ضعف بدنی ماست که به این مشکل دچار می شویم؟ پزشکان معتقدند که این نوع کسالت، بیماری نیست. دلیل این بی حالی و کسلی، فقط ناشی از تغییرات بدن در اثر تغییر فصل است.

رگ‌های خونی بدن انسان به خوبی قادرند با هرگونه دمایی خود را وفق دهند. بر این اساس رگ‌های بدن در فصل گرما گشاد و در سرما دوباره تنگ می‌شوند. با این وجود رگ‌ها نمی‌توانند در بهار به حد کافی و با سرعت مورد نیاز، خود را با تغییرات سریع و نسبتا شدید آب و هوایی تطابق دهند که نتیجه این حالت ایجاد سرگیجه و سردرد در انسان است.

برای درمان خواب‌آلودگی بهار خرما بخورید. همچنین مصرف خوراکی‌هایی که حاوی آهن هستند نیز در رفع خستگی موثر است.

آذربایجان

ارسال شده در 20 فروردین 1396 توسط خانم مالکی با موضوع عمومی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خواب آلودگی در فصل بهار، ناشی از چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..