تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان بازی پرسپولیس و الریان قطر

در لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان الریان قطر است.

به گزارش شمانیوز:  تیم فوتبال پرسپولیس اگرچه سال 96 را با شکست آغاز کرد اما در ادامه با پیروزی مقابل پیکان و شکست تراکتورسازی و توقف استقلال 99 درصد راه قهرمانی در لیگ برتر را طی کرده است. سرخپوشان اکنون به فکر حضوری قدرتمندانه در لیگ قهرمانان آسیا هستند. پرسپولیس که در بازی رفت مقابل الریان در قطر با وجود شایستگی و در عین ناباوری شکست خورد دوشنبه شب به فکر جبران آن باخت و انتقام از الریان است.

پرسپولیس در بازی رفت با وجود مالکیت 58 درصدی توپ و داشتن 19 موقعیت گل 3 بر یک شکست خورد و اکنون شاگردان برانکو با روحیه ای مضاعف که ناشی از هواداران پرشور پرسپولیس در ورزشگاه آزادی است می خواهند با یک پیروزی در آسیا هم به صدر جدول برسند. الریان در ورزشگاه پر از تماشاگر آزادی کار بسیار دشواری مقابل سرخپوشان ایرانی دارد و قطعا این مسابقه کلید صعود پرسپولیس از گروهش است.

پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برعکس لیگ برتر راحت دروازه اش باز شده و دریافت 6 گل خورده رکورد مناسبی برای قدرتمندترین خط دفاع لیگ برتر ایران نیست. با این حال برانکو قطعا در این دیدار تدابیر تاکتیکی لازم برای گل نخوردن و گلزنی به حریف قطری را در نظر گرفته است.

برنامه مسابقات:

پرسپولیس ایران- الریان قطر ساعت 19

الهلال عربستان - الوحده امارات ساعت 21 و 30 دقیقه

جدول گروه D

1- الریان قطر 6 امتیاز

2- الهلال عربستان 5 امتیاز

3- پرسپولیس ایران 4 امتیاز

4- الوحده امارات یک امتیاز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان بازی پرسپولیس و الریان قطر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..