تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز فاز دوم ساماندهی سهام عدالت

آغاز فاز دوم ساماندهی سهام عدالتبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی فاز اول ساماندهی سهام عدالت که به موضوع راه اندازی سامانه این سهام و ارائه صورتحساب به مشمولین اختصاص دارد، فاز دوم ساماندهی این سهام توسط سازمان خصوصی سازی آغاز شد.

بر اساس این گزارش، در این فاز مشمولان سهام عدالت باید شناسه حساب بانكی ایران (شِبا) خود را از طریق سامانه این سهام به سازمان خصوصی سازی جهت دریافت سود سهام عدالت اعلام کنند که در آینده در خصوص چگونگی این کار، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین اعلام شناسه حساب بانكی ایران (شِبا) مربوط به هر یک از مشمولین سهام عدالت می باشد و هر یک از مشمولین باید به صورت مجزا اقدام به ارائه شماره حساب و شِبای خود کنند.

بر این اساس هر یک از مشمولان سهام عدالت که دارای شماره حساب معتبر نزد یكی از بانكها یا مؤسسات مالی و اعتباری مورد تأئید بانك مركزی(عضو شبكه شتاب بانکی) هستند؛ باید با مراجعه به شعب بانك یا مؤسسه مزبور و یا از طریق سایت اینترنتی و دستگاه های خودپرداز (دستگاه های ATM ) و سایر امکانات بانک ها نسبت به دریافت شناسه حساب بانكی ایران( شِبا ) 24 رقمی مربوط به حساب بانكی خود اقدام كنند و این شناسه را به شیوه ای كه به زودی در همین سامانه توسط سازمان خصوصی سازی اطلاع رسانی خواهد شد، به این سازمان ارایه نمایند تا از طریق آن در آینده ای نزدیك سود سهام عدالت به حساب بانكی هر یک از مشمولین ( مطابق شماره شِبا اعلام شده) واریز گردد.

همچنین مشمولین سهام عدالت كه شخصاً دارای حساب معتبر بانكی نیستند، می بایست با مراجعه به یكی از بانك ها یا مؤسسات مالی و اعتباری نسبت به افتتاح حساب و سپس اخذ شناسه حساب بانكی ایران( شِبا ) 24 رقمی آن حساب اقدام كنند.

گفتنی است هر یک از مشمولین سهام عدالت باید صرفاً شناسه حساب بانكی ایران( شِبا ) كه حساب بانكی مرتبط آن به اسم شخص وی می باشد را در اختیار داشته باشد و امكان اعلام شناسه حساب بانكی ایران( شِبا ) مربوط به ولی، قیم، وكیل و یا فرد دیگری وجود ندارد.

گفتنی است، شناسه حساب بانکی ایران که به اختصار "شِبا" نامیده می شود ، شماره ای است 24 رقمی که یک حساب بانکی را به صورت منحصر به فرد در تمام نظام بانکی ایران مشخص می کند  و پیش از آن واژه IR آمده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز فاز دوم ساماندهی سهام عدالت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..