تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنان بیشتر از مصرف میوه و سبزیجات بهره می برند

به گزارش افکارنیوز،

به گفته محققان دانشگاه سیدنی، عادت به مصرف میوه و سبزیجات ریسک ابتلا به استرس روانی را تا ۲۳ درصد کاهش می دهد.

یافته ها نشان داد زنانی که روزانه ۳ تا ۴ وعده سبزیجات مصرف می کنند ۱۸ درصد کمتر در معرض استرس قرار دارند و زنانی که روزی دو وعده میوه مصرف می کنند ۱۶ درصد کمتر در معرض استرس قرار دارند.

بینه نگوین، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «ما دریافتیم میوه و سبزیجات در زنان نسبت به مردان نقش حفاظتی بیشتری دارند و زنان بیشتر از مصرف میوه و سبزیجات بهره می برند.»

اگرچه به گفته محققان، مصرف میوه به تنهایی ارتباط قابل توجهی با احتمال بروز کمتر استرس ندارد. همچنین مصرف بسیار زیاد میوه و سبزیجات (بیش از ۷ وعده در روز) نیز هیچ ارتباطی با احتمال بروز کمتر استرس ندارد.

در این مطالعه، تیم تحقیق شامل بیش از ۶۰ هزار استرالیایی ۴۵ سال به بالا بود که میزان مصرف میوه و سبزیجات، فاکتورهای سبک زندگی و استرس روانشناسی در آنها اندازه گیری شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنان بیشتر از مصرف میوه و سبزیجات بهره می برند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..