تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال جدید جواد افشار در آذربایجان شرقی کلید می‌خورد

ساخته جدید جواد افشار در کلیبر آذربایجان شرقی کلید می خورد

سریال «آنام» محصول گروه فیلم و سریال شبکه ۳ با مشارکت دفتر آموزش و ارتقای سلامت و دفتر سلامت جمعیت و خانواده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به کارگردانی جواد افشار که توسط امیر عباس پیام نوشته شده است با پایان مراحل ساخت دکور، انتخاب لوکیشن و کستینگ بزودی وارد فاز تولید می شود.

همچنین این مجموعه تلویزیونی در فاز دوم به شهر تهران سفر خواهد کرد و حدود 70 تا 80 درصد از تصویربرداری در استان های آذربایجان شرقی و غربی دنبال خواهد شد. 

گفتنی است، سریال آنام با ایفای نقش بازیگران مطرح سینما و تئاتر و  از میان استعدادهای بازیگری  استان آذربایجان شرقی و غربى داد به تصویر در خواهد آمد و تا به امروز حضور گلچهره سجادیه، سیروس گرجستانی، سیامک صفری و شبنم قلی خانی فریبا متخصص و لاله مرزبان به عنوان بازیگران اصلی انتخاب شده است. 

در حال حاضر این سریال مرحله انتخاب بازیگر را پشت سر می گذارد و لوکیشن ها در کلیبر ساخته شده و به زودی گروه بازیگری عازم خواهند شد، همچنین فاز اول این سریال که در ۴۰ قسمت تولید می شود و پائیز سال آتی روی آنتن خواهد رفت.

دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از: اسماعیل عفیفه (تهیه کننده)، جواد افشار (کارگردان)، امیر عباس پیام (نویسنده)، عزیز علیزاده (مجری طرح)، آرش زینال خیری (مدیر تولید)، عبداله عبدی نسب (مدیرتصویربردارى)، هادی افشار (مدیرصدابردارى)، سید جلال موسوی (طراح گریم)،  مجید رضا فاضلی (برنامه ریز و دستیار کارگردان) ، امیر کرباسچی و عارفه رشیدى (دستیاران کارگردان)، داریوش اسقایی (منشی صحنه)، شهرام قدیری (طراح صحنه و لباس)، سحر خزایی (دستیار لباس)، سعید قلی زاده ، وحید مجتبي احمدي( مشاور رسانه ايي)،شاه کمانى (دستیاران صحنه) ، مهدی پیله وریان و مرتضی کریمی (مدیران تدارکات).

 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال جدید جواد افشار در آذربایجان شرقی کلید می‌خورد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..