تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لاوروف: حمله آمریکا به سوریه به نفع تروریست‌هاست

«سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه روز شنبه تلفنی در مورد وضعیت سوریه با «رکس تیلرسون» همتای آمریکایی‌اش صحبت کرد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، لاوروف تأکید کرده است که حمله نظامی آمریکا به سوریه تنها به نفع گروه‌های تروریستی است.

لاوروف با تأکید بر اینکه ادعای استفاده دولت سوریه از تسلیحات شیمیایی نادرست است و مدرکی برای اثبات این ادعا ارائه نشده، گفت حادثه «خان شیخون» در حومه ادلب باید به شکلی «جامع و بی‌طرفانه» مورد تحقیق قرار گیرد.

وزیر خارجه روسیه با «زیگمار گابریل» همتای آلمانی‌اش هم تلفنی صحبت کرده و گفته است که مدرکی برای تائید ادعاهای مطرح‌شده علیه دولت سوریه وجود ندارد.

آمریکا بامداد روز گذشته با متهم کردن دولت سوریه به استفاده از تسلیحات شیمیایی در ادلب، یک پایگاه هوایی در حمص را هدف حمله قرار داد.

دولت سوریه با تأکید بر اینکه چنین تسلیحاتی در اختیار ندارد، گفته است که هرگز از چنین سلاح‌هایی استفاده نمی‌کند.

فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لاوروف: حمله آمریکا به سوریه به نفع تروریست‌هاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..