تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا: با «بشار اسد» صلح محقق نمی شود

کد خبر: ۵۰۹۹۱۱

۴۶۷  بازدید

نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در مصاحبه‌ای بامداد یکشنبه با شبکه خبری سی‌ان‌ان مدعی شد که صلح در سوریه با وجود بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه محقق نخواهد شد.

خبرگزاری فارس: نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در مصاحبه‌ای بامداد یکشنبه با شبکه خبری سی‌ان‌ان مدعی شد که صلح در سوریه با وجود «بشار اسد»، رئیس‌جمهور سوریه محقق نخواهد شد.

وی در واکنش به سوال مجری «سی‌ان‌ان» مبنی بر اینکه آیا تغییر حکومت در حال حاضر جزو سیاست‌های دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا هست یا خیر گفت: «اولویت‌های متعددی وجود دارند. عزل اسد، تنها اولویت نیست. بنابراین، اولین کاری که ما مسلماً تلاش داریم انجام دهیم، شکست داعش است.»

هیلی در ادامه گفت: «دوم ما با حضور بشار اسد در سوریه، چشم‌اندازی برای صلح در آنجا نمی‌بینیم. سوم، از بین بردن نفوذ ایران از سوریه (اولویت ما) است. و مورد آخر حرکت به سمت، راه حل سیاسی، است زیرا این مسئله پیچیده‌ای است و پاسخ‌های ساده‌ای ندارد.»

نماینده آمریکا در ادامه ادعا کرد که راه حل سیاسی، در شرایطی که بشار اسد در قدرت حضور دارد محقق نخواهد شد.

هیلی در پاسخ به این سوال که آیا تغییر حکومت، سیاست دولت ترامپ است گفت: «تغییر حکومت چیزی است که ما فکر می‌کنیم اتفاق خواهد افتاد، چون تمام طرف‌ها خواهند دید که اگر قرار است اتفاقی برای سوریه بیفتد، با حضور اسد به عنوان رئیس‌جمهور نخواهد بود.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا: با «بشار اسد» صلح محقق نمی شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..