تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلم ائو برای حضور در جشنواره جهانی فجر انتخاب شد

به گزارش افکارنیوز،

فیلم «ائو» به کارگردانی اصغر یوسفی‌نژاد که در بخش داخلی جشنواره فجر مورد توجه منتقدان قرار گرفته بود، برای حضور در جشنواره جهانی فجر انتخاب شد.
 
خلاصه داستان این فیلم به این شرح است: مردی از دنیا رفته و همه دور جسد او جمع شده‌اند اما این جسد از چشم تماشاگر دور نگه داشته‌ می‌شود. متوفی وصیت کرده که بعد از مرگ، جسد او را در اختیار دانشکده پزشکی برای استفاده علمی قرار دهند اما دخترش شدیدا مخالف است.
 
کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده: اصغر یوسفی‌نژاد، بازیگران: رامین ریاضی، محدثه حیرت، غلامرضا باقری و صدیقه دریانی، سایر عوامل: طراح صحنه و لباس و چهره پرداز: بهمن ارک، تدوین: امیر اطمینان، صدابردار: حمید سلیمانی نیا، صداگذار: حسین گرجیان، عکاس: علیرضا علیزاده، مجری طرح: آموزشگاه هنرهای معاصر فیلم «ائو» هستند.
 
گفتنی است اصغر یوسفی‌نژاد سازنده‌ی فیلم خانه است که تنها یک اثر دیگر به نام «باران رویاها را نمی‌شوید» در کارنامه‌ی او دیده می‌شود. یوسفی‌نژاد متولد سال ۱۳۴۸ در تهران است و از سال ۶۹ با ساخت فیلم هشت میلیمتری «سیاه و سفید» فعالیت خود را در عرصه‌ی سینما آغاز کرد. در کارنامه‌ی او چندین فیلم کوتاه و یک سریال مستند نیز دیده می‌شود. فیلم اِو اولین فیلم بزرگ محدثه حیرت، بازیگر اصلی این فیلم به شما می‌رود.
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلم ائو برای حضور در جشنواره جهانی فجر انتخاب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..