تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تویوتا پرادو بازمی‌گردد

تویوتا برای سال ۲۰۱۷ مدلی از لندکروزر پرادو با نام Altitude روانه‌ی بازار می‌کند که در ادامه با مشخصات آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

تویوتا مدل ۲۰۱۷ نسخه‌ای ویژه از لندکروزر پرادو را با نام Altitude به بازار عرضه می‌کند که قیمت آن از ۶۸ هزار و ۲۳۰ دلار آغاز می‌شود. این مدل که نسخه‌ی خاصی از پرادو به شمار می‌رود، بر اساس مدل توربو دیزل GXL ساخته می‌شود و به گفته‌ی تویوتا حدود ۱۰ هزار دلار آپشن و امکانات بیشتر روی این مدل نصب شده است؛ در حالی که قیمت آن در مقایسه با نسخه‌ی استاندارد تنها به میزان ۵ هزار دلار افزایش پیدا کرده است.

همانند نسخه‌ی قبلی Altitude، بارزترین مشخصه‌ی ظاهری این مدل حذف لاستیک زاپاس روی درب صندوق عقب است؛ در این مدل لاستیک زاپاس به زیر خودرو منتقل شده است. البته در نسخه‌هایی که در بازار اروپا به فروش می‌رسند دیگر لاستیک زاپاس روی درب صندوق عقب قرار ندارد.

تویوتا پرادو

از مشخصه‌های دیگر مدل مورد بحث این است که شیشه‌ی موجود روی در صندوق‌بار امکان باز شدن به صورت مجزا دارد؛ یعنی می‌توان بدون باز کردن در صندوق‌بار به محتویات آن دسترسی داشت. دیگر امکانات پرادو Altitude شامل رینگ‌های اسپرت آلومینیومی ۱۸ اینچی، سانروف برقی، چراغ‌های LED خودکار، خطوط جانبی کرومی، روکش چرم مشکی برای صندلی‌ها، صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم برقی در هشت جهت، صندلی شاگرد با قابلیت تنظیم برقی در چهار جهت، سیستم صوتی JBL مجهز به ۱۴ عدد بلندگو، رادیوی دیجیتال +DAB، سیستم سرگرمی سرنشینان عقب با قابلیت خواندن دیسک Blu-ray و مجهز به نمایشگر ۹ اینچی، سیستم صوتی ۵.۱ کاناله استریو و ۳ جفت هدفون وایرلس هستند. 

انتقال لاستیک زاپاس به زیر خودرو در این مدل سبب شده است باک بنزین دوم خودرو حذف شود و این بدان معنا است که مخزن سوخت این خودرو تنها ۸۷ لیتر ظرفیت دارد؛ هر چند در صورتی که با خودرو صحیح رانندگی شود، با توجه به مصرف سوخت ترکیبی ۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر، با همین باک می‌توان مسافتی در حدود ۱۰۰۰ کیلومتر را طی کرد. 

تویوتا پرادو

در زیر کاپوت این مدل یک پیشرانه‌ی چهار سیلندر توربو دیزل به حجم ۲.۴ لیتر نصب شده است که می‌تواند ۲۱۰ اسب‌ بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند که گشتاور تولیدی آن از دور موتور ۱۶۰۰ دور بر دقیقه تا ۲۴۰۰ دور بر دقیقه در دسترس است. وظیفه‌ی انتقال توان به چرخ‌ها را یک جعبه‌دنده‌ی ۶ دنده‌ و اتوماتیک بر عهده دارد.

امکانات مشترک در این مدل و مدل GXL، شامل مانیتور ۷ اینچی داخل کابین به همراه سیستم رهیاب ماهواره‌ای، دوربین دید عقب، کروز کنترل، تهویه‌ی مطبوع ۳ نقطه‌ای، سنسورهای پارک عقب، فرمان چند حالته و سیستم ورود و استارت بدون کلید هستند. امکانات ایمنی نیز شامل مواردی چون ۷ عدد کیسه‌ی هوا، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، سیستم ضد قفل ترمز، سیستم شروع حرکت در سربالایی و سیستم فرود از سراشیبی می‌شوند.

تویوتا پرادو

تویوتا پرادوی Altitude در چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، صدفی و ذغالی قابل خریداری است که از بین این رنگ‌ها، قیمت سه نمونه‌ی آخر، ۵۵۰ دلار بیشتر است. این مدل همانند سایر مدل‌های پرادو از تخفیف سرویس‌های دوره‌ای برخوردار است و شش سرویس اول آن دارای تخفیف ۲۴۰ دلاری هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تویوتا پرادو بازمی‌گردد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..