تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگران جدید به «آنام» پیوستند

اسماعیل عفیفه، تهیه‌کننده مجموعه «آنام» از حضور بازیگران جدید در این پروژه خبر داد و گفت: «بعد از گلچهره سجادیه، سیروس گرجستانی و شبنم قلی خانی، فریبا متخصص، سیامک صفری و لاله مرزبان هم به بازیگران پیوستند و انتخاب بازیگران اصلی سریال «آنام» کماکان ادامه دارد.»

این تهیه‌کننده توضیح داد: «سریال «آنام» محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما با مشارکت دفتر آموزش و ارتقای سلامت و دفتر سلامت جمعیت و خانواده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که توسط امیر عباس پیام نوشته شده است با پایان مراحل ساخت دکور، انتخاب لوکیشن و تکمیل بازیگران بزودی وارد فاز تولید می‌شود.»

عفیفه همچنین گفت: «انتخاب تمام بازیگران فاز اول سریال «آنام» از میان استعدادهای بازیگری  استان آذربایجان شرقی و غربی است و پس از حضور قطعی گلچهره سجادیه و سیروس گرجستانی در این مجموعه تلویزیونی شبنم قلی‌خانی، فریبا متخصص، سیامک صفری و لاله مرزبان هم به گروه اضافه شدند. هنوز کار انتخاب بازیگران اصلی ادامه دارد و اگر شرایط مهیا باشد به زودی و پس از پایان ساخت دکور و آماده سازی لوکیشن ها وارد فاز تولید خواهد شد.»

او ادامه داد: «فاز اول سریال «آنام» در ۴۰ قسمت تولید می‌شود و پاییز سال آتی روی آنتن خواهد رفت. این فاز در شهرستان کلیبر و روستاهای اطراف و همچنین شهر تبریز تولید می‌شود و پیش بینی می‌شود تا خرداد ماه سال ۹۶ تصویربرداری فاز اول به طول بیانجامد. همچنین از تابستان سال آینده نیز تصویربرداری فاز دوم سریال در تهران ادامه خواهد یافت.»

از بازیگران سریال «آنام» که تا امروز حضورشان در این مجموعه قطعی شده است می‌توان به گچهره سجادیه، سیروس گرجستانی، شبنم قلی خانی، فریبا متخصص، سیامک صفری، لاله مرزبان و بازیگران آذری؛ شهرام خزرایی، ناصر هاشمی، هادی افتخار زاده، وحید فرشی ، زکیه کریمی، فیروز عاقلی، سویل شیرگیر، فاطمه حسینی، رقیه شاد خواه، سیامک افسایی، بهرام نوبری، فریبا سهرابی، تینا عبدی، رباب رضا زاده، هاله مازنی، حسین عزیزی، مهدی فتحی، علیرضا موسلانی، حمید صلاحی، علی پور صدیقیان، فروغ مشقتی، میثم ولی خانی، نادیا پشم چی، امین حاجی اکبری و الناز ثابت ایمانی اشاره کرد.

5757




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگران جدید به «آنام» پیوستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..