تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش هواداران ترامپ به حادثه استکهلم

به گزارش افکارنیوز،

در پی اقدام تروریستی روز گذشته در شهر استکهلم –پایتخت سوئد- جمعی از هواداران دونالد ترامپ با غنیمت شمردن این فرصت اعلام کردند، پیش‌بینی رئیس‌جمهور آمریکا درباره آینده برخی از کشور‌ها همواره صحیح و قابل تامل بوده است.
 
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در ماه فوریه طی یک سخنرانی در شهر ملبورن ایالت فلوریدا به حادثه تروریستی شب قبل در سوئد اشاره کرد که اصلا رخ نداده بود. این اظهارات موجی از واکنش‌های تمسخر آمیز علیه ترامپ را در شبکه‌های اجتماعی و رسانه ها به دنبال داشت.
 
ولی چند ساعت پس از حمله تروریستی در استکهلم که به کشته شدن ۴ تن و زخمی شدن ۱۲ نفر منجر شد، هواداران ترامپ با به راه انداختن موجی در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند رئیس جمهور آمریکا درباره سوئد درست گفته است.
 
برخی از طرفداران ترامپ در حساب‌های توییتری خود مدعی شدند ترامپ حکیمانه به همه هشدار می‌دهد، ولی کمتر کسی به او توجه می‌کند.
 
عصر جمعه یک کامیون سرقتی شماری از مردم را در یکی از خیابان‌های اصلی شهر استکهلم - پایتخت سوئد - زیر گرفت. در این حادثه ۴ نفر جان خود را از دست دادند و بیش از ده نفر نیز زخمی شدند. نخست وزیر سوئد این حمله را یک اقدام تروریستی خواند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش هواداران ترامپ به حادثه استکهلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..