تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رمان ترسناک خالق «مسیر سبز» منتشر نشده راهی تلویزیون می‌شود

رمان ترسناک خالق «مسیر سبز» منتشر نشده راهی تلویزیون می‌شود

به گزارش «سان‌ دیلی»، استفن کینگ رمان‌نویس مطرح آمریکایی که آثاری چون «مسیر سبز» و «رستگاری در شائوشنک» را در کارنامه‌اش دارد، اخیرا از نگارش رمان ژانر وحشت «زیبایان خفته» خبر داد. این رمان که به صورت مشترک با پسر این نویسنده نوشته شده، به زودی به سریال تلویزیونی تبدیل می‌شود.

او این اثر جدیدش را به همراه پسر کوچکش اوون کینگ به نگارش درآورده است. این رمان ۷۲۰ صفحه دارد و به سبک آثار حماسی چون «زیر گنبد» و «ایستادگی» نوشته شده است.

کتاب «زیبایان خفته» قرار است در ماه سپتامبر روانه بازار شود. با این حال کمپانی محصولات تلویزیونی که پیش‌تر «کارآگاه حقیقی» و «آقای ربات» را ساخته،‌ برای تولید اقتباس تلویزیونی این اثر اعلام آمادگی کرده است.

در توضیح این رمان ترسناک که داستان آن در آینده رخ می‌دهد و المان‌های تعلیق و ماوراءطبیعه را دربردارد، آمده است: «در آینده‌ای نزدیک، وقتی‌ زن‌ها می‌خوابند، اتفاقی می‌افتد... آن‌ها را پیله‌ای تورمانند فرا می‌گیرد و اگر پیش از بیدار شدن، آن پیله پاره شود و یا کسی مزاحم‌شان شود، آن زن به موجود وحشی تبدیل می‌شود و در مکانی دیگر بیدار می‌شود. اما بدن زنی به نام ایوی نسبت به این طلسم ایمن است. آیا ایوی را می‌شود به عنوان موردی آزمایشگاهی مورد مطالعه قرار داد؟ آیا او یک شیطان است که باید از بین برود؟»

استفن کینگ تاکنون چندین اثر مشترک با پسرهایش به چاپ رسانده که دو داستان با جویی کینگ از آن جمله است. جویی و اوون نیز یک فیلمنامه مشترک در کارنامه‌شان دارند.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رمان ترسناک خالق «مسیر سبز» منتشر نشده راهی تلویزیون می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..