تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترسناک ترین و چندش آورترین کیک های دنیا+تصاویر

 قنادی به نام "کاترین دی" برای تزئین شیرینی های خود به جای الهام گرفتن از زیبایی های طبیعت از سوژه های تلخ، خشن و بی رحم که هر روز در محیط کار خود با آن ها سروکار دارد استفاده می کند. کیک های که وی درست می کند نه تنها زیبایی ندارند بلکه چندش آور و ترسناک هم هستند اما به دلیل تبحر وی کاملا واقعی به نظر می رسند و این موجب شده است تا شهرت جهانی پیدا کرده و مورد توجه مردم قرار بگیرد. جالب است بدانید که وی با قرار دادن تصاویر کیک های تزئین شده در اینستاگرام 9 هزار دنبال کننده دارد. 

شغل خانم دی پرستاری است و به علت حضور در بیمارستان و مشاهده مکرر صحنه های خون آلود و ناراحت کننده در روز، سراغ چنین سوژه هایی رفته است. در ادامه با ما همراه باشید تا با نمونه هایی از آثار وی آشنا شوید.

 ترسناک ترین و چندش آورترین کیک های دنیا+تصاویر  ترسناک ترین و چندش آورترین کیک های دنیا+تصاویر ترسناک ترین و چندش آورترین کیک های دنیا+تصاویر ترسناک ترین و چندش آورترین کیک های دنیا+تصاویر ترسناک ترین و چندش آورترین کیک های دنیا+تصاویر ترسناک ترین و چندش آورترین کیک های دنیا+تصاویر ترسناک ترین و چندش آورترین کیک های دنیا+تصاویر ترسناک ترین و چندش آورترین کیک های دنیا+تصاویر ترسناک ترین و چندش آورترین کیک های دنیا+تصاویر ترسناک ترین و چندش آورترین کیک های دنیا+تصاویر ترسناک ترین و چندش آورترین کیک های دنیا+تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترسناک ترین و چندش آورترین کیک های دنیا+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..