تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هرگز نسبت به نقاط ضعف نوجوان خود پیش داوری نکنید

هرگز نسبت به نقاط ضعف نوجوان خود پیش داوری نکنیدفریبا احدی بیگلو روانشناس تربیتی در گفتگو با خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه تغییرات خلقی و روانی در دختران نوجوان بیشتر است، اظهار داشت: والدین با رعایت نکاتی در برخورد با نوجوان خود می‌توانند موجب ارتقا سطح اعتماد به نفس او شوند.

وی تصریح کرد: آموزش و تشویق ابراز وجود به خصوص در دختران باعث می‌شود تا در آینده  فرد بتواند نیازها و خواسته های خود را راحتر به طرف مقابلش بیان کند.

احدی بیگلو در ادامه گفت: در کنار آموزش ابراز وجود، یادآوری نقش مهم زنان در جامعه از جمله معرفی شخصیت ها و مشاغل مختلفی که بانوان عهده دار آن هستند به فرزندتان موجب می‌شود تا به راحتی هویت جنسی خود را بپذیرد و از آن راضی باشد.

وی افزود: همچنین والدین باید توجه داشته باشند که تعریف و تمجیدهایی که نسبت به دختر نوجوان خود دارند باید منطبق بر واقعیت باشد زیرا عدم این انطباق باعث می شود تا او به خود مغرور و یا سرخورده شود.

این روانشناس تربیتی در پایان خاطر نشان کرد: هرگز درباره نقاط ضعف یا قوت فرزندتان پیش داوری نکنید و به دنبال رشد، شکوفایی و تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط ضعف در او باشید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هرگز نسبت به نقاط ضعف نوجوان خود پیش داوری نکنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..