تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخابات خانه‌های مطبوعات ۱۰ خرداد برگزار می‌شود

انتخابات خانه‌های مطبوعات ۱۰ خرداد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس اعلام سامانه خانه مطبوعات، تا 18 فروردین، 1264 نفر با تایید خانه‌های مطبوعات برای عضویت و حضور در انتخابات تایید شده‌اند.

طبق آمار سامانه خانه مطبوعات، استان‌های کرمان، فارس، قزوین، آذربایجان غربی و البرز به ترتیب بیشترین آمار تایید اعضا را به خود اختصاص داده‌اند و استان‌های قزوین، خراسان رضوی، زنجان و سمنان بیشترین صف انتظار برای بررسی عضویت افراد ثبت نام شده را دارند.

همچنین از زمان آغاز اعلام نامزدی (18 اسفند) تا پایان 18 فروردین، 198 نفر در استان‌های مختلف، نامزدی خود را برای انتخابات، اعلام و در سامانه ثبت کرده‌اند که استان‌های کرمان، قزوین و البرز بیشترین تعداد نامزد ثبت نامی را داشته‌اند.

شایان ذکر است، مجمع عمومی خانه مطبوعات برای اولین بار به صورت الکترونیکی در سراسر کشور از ساعت هشت صبح تا 16 روز چهارشنبه مورخ 10 خرداد 1396 برای انتخاب اعضای هیئت مدیره و بازرسان برگزار می‌شود.

اعضای خانه‌های مطبوعات سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به سایت khanehmatbooat.ir نسبت به ثبت نام و بارگذاری مشخصات خود اقدام نمایند. کسانی که تاکنون عضو خانه مطبوعات نبوده‌اند نیز می‌توانند با ثبت‌نام در این سامانه الکترونیک نسبت به ارایه درخواست عضویت خویش اقدام نمایند. همچنین جهت سهولت کار و رفع اشکالات احتمالی شماره تماس نمایندگان ادارات کل و نمایندگان خانه‌های مطبوعات به تفکیک هر استان در سایت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ پاسخگوی سئوالات احتمالی در این زمینه خواهند بود.

ثبت نام در این سامانه جهت شرکت در انتخابات هیئت مدیره خانه‌های مطبوعات در سراسر کشور که به طور همزمان و به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد، الزامی است.

متقاضیان عضویت در هیئت مدیره می‌توانند تا 30 اردیبهشت 96 نامزدی خود را از طریق سایت (khanehmatbooat.ir) اعلام فرمایند.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخابات خانه‌های مطبوعات ۱۰ خرداد برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..