تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی آغاز شد/شرایط ثبت‌ سفارش کلاس اولی‌ها

ثبت سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی آغاز شد/شرایط ثبت‌ سفارش کلاس اولی‌ها

ثبت‌نام کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده برای دانش‌آموزان ابتدایی و پیش‌دانشگاهی به صورت اینترنتی از امروز (شنبه 19 فروردین 96) آغاز شد و دانش‌آموزان باید به سامانه اینترنتی فروش کتاب‌های درسی به آدرس www.irtextbook.ir مراجعه کنند.

در همین رابطه حسین طلایی زواره معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اظهار کرد:‌ ثبت‌نام کتاب‌های درسی سال تحصیلی 96-97 برای پایه دوم تا ششم در دوره ابتدایی و دوره پیش دانشگاهی از امروز آغاز شد و دانش‌آموزان باید با مراجعه به سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی و ورود کدملی و شماره سریال شناسنامه پس از احراز هویت به ثبت سفارش اقدام کنند.

وی افزود: امسال علاوه بر دانش‌آموزان دوره ابتدایی و پیش دانشگاهی، کتاب‌های تکمیلی استعدادهای درخشان و شاخه فنی و حرفه‌ای نیز به صورت اینترنتی به فروش می‌رسد که دانش‌آموزان سمپاد و شاخه فنی‌وحرفه‌ای باید از تیرماه برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی به سامانه www.irtextbook.ir مراجعه کنند.

معاون سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: سال گذشته که فروش کتاب‌‌های درسی دوره ابتدایی و پیش‌دانشگاهی به صورت اینترنتی بود بخشی از هزینه‌های اضافه را کاهش دادیم و براین اساس امسال نسبت رشد قیمت کتاب‌های درسی حدود 7 درصد است که این موضوع در بهره‌وری تولید کتاب‌های درسی موثر است.

طلایی زواره بیان کرد:‌ براساس ثبت سفارشی که دانش‌ آموزان انجام می‌دهند سفارش‌ها با میزان تقاضا هماهنگ می‌شود و این مسئله مانع عودت کتاب‌های درسی خواهد شد همچنین فروش اینترنتی موجب تسریع خرید کتاب‌های درسی و کاهش دغدغه خانواده‌ها می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی و دوره پیش دانشگاهی از امروز تا 15 تیر برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی فرصت دارند، گفت:‌ دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی پس از ثبت‌نام در مدرسه و ثبت اطلاعات دانش‌آموزی در سامانه سناد با مراجعه به پایگاه فروش کتاب‌های درسی، سفارش خود را ثبت کنند همچنین مدیران مدارس می‌توانند به صورت گروهی ثبت‌نام دانش‌آموزان را انجام دهند.

47237




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت سفارش اینترنتی کتاب‌های درسی آغاز شد/شرایط ثبت‌ سفارش کلاس اولی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..