تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت خرید گندم دولت از کشاورزان اعلام شد

به گزارش افکارنیوز،

حسن عباسی معروفان در گفت‌وگو با پیک نیمروزی اخبار سراسری رادیو با اشاره به اینکه خرید تضمینی گندم در استانهای که آب و هوای گرم و خشک دارند همچون سیستان و بلوچستان و کرمان آغاز شده است گفت: امسال بلافاصله بعد از خرید گندم از کشاورزان نیمی از مبلغ به آنها پرداخت خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه تولید گندم امسال 13 میلیون تن تخمین زده می شود گفت: با توجه به اینکه 2 میلیون تن از گندم مصرف خانگی دارد دولت تخمین حدود 10 میلیون تن خرید گندم را از کشاورزان پیش بینی می کند و اعتبار خرید 11 میلیون تن گندم نیز تأمین شده است.
 
معروفان در مورد گله مندی کشاورزان از عدم پرداخت پول گندم خریداری شده پارسال گفت: امسال سعی می کنیم مشکلات پارسال به وجود نیاید در صورتی که پارسال نیز تا پایان مهرماه همه طلب کشاورزان پرداخت شد.
 
وی در پاسخ به این سوال که برخی از کشاورزان ماههای بعد از مهرماه نیز نسبت به پرداخت نشدن معوقات خود گله مند بودند گفت: چنین مسئله‌ای امکان ندارد و اگر آنها بعد از مهرماه شاکی بودند به جهت این نبوده که معوقات پرداخت نشده بلکه مشکلاتی همچون اختلاف حساب باعث شده است که معوقات را دریافت نکنند.
 
معروفان در پاسخ به این سوال که آیا در تأمین گندم امسال خودکفا خواهیم بود گفت: قطعا چرا که با حدود 11 میلیون تن نیاز ما براورده می‌شود در حالی که پیش بینی برداشت گندم در امسال بالای 13 میلیون تن است و همچنین مازاد گندم از پارسال نیز وجود دارد.
 
وی در مورد قیمت خریدار ی گندم دولت از کشاورزان گفت: قیمت هر کیلو گندم معمولی 1500 تومان و گندم گون نیز کیلویی 1330 تومان از کشاورزان خریداری خواهد شد. که 50 درصد قیمت خرید آن در هنگام خرید و مابقی آن پس از پایان حساب و کتابها پرداخت خواهد شد.
 
معروفان با اشاره به مقدار محدود دانه‌های روغنی گفت: قیمت کامل آنها بلافاصله بعد از خرید به کشاورزان پرداخت خواهد شد و مشکلی بابت تأمین منبع پرداخت  آن وجود ندارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت خرید گندم دولت از کشاورزان اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..