تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتهام زنی پادشاه اردن علیه ایران

کد خبر: ۵۰۹۷۱۲

۱۸۹  بازدید

پادشاه اردن در گفتگو با یک رسانه آمریکایی، ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد.

خبرگزاری تسنیم:  پادشاه اردن در گفتگو با یک رسانه آمریکایی، ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد.

عبدالله دوم پادشاه اردن در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست، گفت که بیشتر تروریست‌های اردنی، اصالتا فلسطینی هستند.

وی در اظهاراتی سخیف، ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد و مدعی شد که ایران و ابوبکر بغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش در یک کفه تروریسم قرار دارند.

وی در ادامه مدعی شد: برخی از مشکلات استراتژیک در منطقه ما وجود دارد که به ایران ربط دارد، اما ما فرصت داریم راه حلی برای حل نزاع فلسطین و اسرائیل پیدا کنیم. این امر ثبات را در منطقه تقویت و امنیت را برای اسرائیل که با تهدید ایران روبه رو است، محقق می‌کند. اگر ما بتوانیم راه حلی برای مسأله فلسطین پیدا کنیم، مرحله جدیدی از ثبات در منطقه ما آغاز می‌شود و اسرائیل می‌تواند در کنار همسایگان خود در منطقه در امنیت زندگی کند.

پادشاه اردن در ادامه گفت که برکناری اسد در دور بعدی مذاکرات ژنو بررسی خواهد شد و در مذاکرات آستانه که ما به عنوان ناظر در آن شرکت داریم، فقط درباره آتش‌بس گفتگو می‌شود.

وی افزود: من معتقدم که روسیه می‌خواهد بشار اسد طولانی‌تر از آنچه ما خواهان آن هستیم، در قدرت باقی بماند، اما من گمان نمی‌کنم که روسیه به حفظ اسد پایبند باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتهام زنی پادشاه اردن علیه ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..